LET´S GO BACK

Jeg elsker å ta bilder, som sikker mange av dere allerede har forstått. Det å ta bilder og fikse bildene slik enn ønsker med farge osv, er så uendelig kjekt. Et bilde er ikke bare et bilde for mange, fordi et bilde kan fortelle så mye i seg selv. 

Bilder for meg er så mye. Det er blant annet både minner men samtidig viktige ting som enn har klart å forevige ved et syn som enn alltid kan se tilbake på. Nå som jeg har min vakre datter er det ikke noe mindre fotografering, det er vell nesten mer. Mer rare bilder som jeg aldri trodde jeg kom til å ta og samtidig mer studio bilder, osv. Nå denne uken har jeg brukt annledningen ved det nye sette som jeg laget til Mina Adeline, og tok noen bilder. 

Jeg har ikke brukt studioet mitt denne gangen, men ønsket å prøve en ny type bilder. Der jeg brukte faktisk sengen min som bakgrunn. Jeg likte bildene overraskende godt og ønsker å vise noen av dem til dere. 






Det var utrolig kjekt å fotografere hun ved å bruke denne bakgrunnen, og Mina Adeline hadde det virkelig kjekt under fotograferingen. Kjenner det blir ikke lenge før det blir en liten fotoshot igjen. 

Ha en flott helg videre, alle sammen! 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top