Blogg forandring! Enda tettere på oss

Sykdom preger våres hverdag enda og flere legebesøk har vi hatt. Senest i går var vi hos legen igjen. Som jeg nevnte i sist innlegg, er vi alle blitt syke. Det er lite vi har funnet på disse dagene siden vi er syke, og derfor har jeg brukt tiden på å tenke litt.

Bloggen min handler om meg og min datter, mitt liv som alene mamma og våres hverdag. Jeg deler mye, men samtidig er det noe jeg ikke har skrevet så mye om. Noe som både jeg og min datter bruker mye tid sammen med.

Vi bor på et småbruk som vi kjøpe i sommer, og som dere flest har fått med dere så har vi dyr. Dyr er noe som opptar mye av tiden våres og vi tilbringer store deler av dagen ute sammen med dyrene. Det er noe Mina Adeline virkelig stortrives med, og hun har tydelig over lengre tid vist hvor hennes interesse er. Hun er veldig lik meg, vi begge veldig glad i dyr, men hennes store interesse og glede er faktisk hest.

Hun lyser opp når hun ser hestene og er helt i hundre. Hun elsker å få være med i stallen og gjøre det vanlige stall arbeidet. At hun er liten hindrer hun ikke, hun stråler som en sol og er med på det meste.

Vi har 3 hester, jeg har en og min mamma (Mina Adeline sin momma) har to. Jeg har en Islandshest og min mamma har to arabere. Men uansett om vi har 3 hester så har Mina Adeline funnet sin favuritt. Det er ikke min hest men Toruk, den ene hesten av min mamma. Når vi er inne har hun en del hesteleker og alle hestelekene har et navn, Toruk. Hun lyser opp hver gang hun hører navnet Toruk og hun ser raskt rundt seg etter han. Det er så morsomt å se hvordan hun kjenner igjen navnet og har plukket ut sin favuritt blant dem. Vell liker hun alle hester og blir helt i hundre hver gang hun ser hester, men hun er helt oppslukt av Toruk.

Siden hest er en så stor del av hverdagen våres, ønsker jeg å fortelle litt mer frem igjennom om hverdagen våres sammen med hestene og dyrene også. Det er noe som betyr så mye for både meg og Mina Adeline, så derfor blir det naturlig for meg å skrive litt mer om dagene våres sammen med hestene. Jeg er i en spennende tid sammen med min islandshest, Dropi. Han er 3 år og vi holder nå på med inn ridning og innkjøring. Jeg har skrevet litt om han mens jeg gikk gravid, så han er ikke helt ukjent for dere.

Jeg har ikke skrevet så mye om hestene og dyrene tidligere, men når jeg ser hvor stor del av hverdagen det er for meg og min datter, og hvor stor min datter sin hesteinteresse også er blir det naturlig for meg og skrive mer om det. Tiden ferm igjennom blir en spennende tid, og fremtids planene er å kunne starte distanseritt sammen med Dropi. Jeg er en tidligere distanse rytter, men siden jeg mistet den første hesten min når jeg var 16 år, gikk det såpass mange år før jeg var klar til å få ny hest. Men målet for neste år er å kunne få starte et ritt sammen med Dropi. Det blir bare et 2 mils ritt som er målet å få starte til neste år, men vi må starte en plass og jobbe oss opp igjennom.

Jeg håper det blir interessant for dere å lese litt om hverdagen våres sammen med hestene også frem igjennom.

 


 

– Ønsker du å lese mer om hverdagen til meg og Mina Adeline sammen med hestene?

3 thoughts on “Blogg forandring! Enda tettere på oss

  1. Beklager dette, men….
    Lyst å teste GRATIS produkter og tjenester uten å betale en eneste krone? Blogger du? Trenger du sponsor til dine konkurranser eller har du bare lyst å motta gratis varer for å anbefale de? Du kan å svare på spørre undersøkelser å tjene ekte penger, f.eks delta i en spørreundersøkelse som varer i ca 9 min, tjen over 8 kr.
    Ja det er helt gratis, nei du får ikke små ting. Det er mange Norske som har opplevd å få gratis IPAD uten å måtte betale for produktet eller frakt. Og du får beholde produktet gratis.
    Du kan teste gotteri, mat, drikker, klokker, radio, ferier, kjøkken utstyr, Nylig ble det gitt vekk over 150 kino billetter i fra filmweb.no og osv helt gratis.
    Det vil hele tiden komme nye produkter som bedriftene ønsker at vi skal teste, og til igjengjeld vil de at vi skal gi de en vurdering på produktet. Er ikke vits å selge ett produkt vist ingen vil kjøpe det likevel?
    Hva må du gjøre?
    Trykk på bildet for å komme inn dit.
    1.Gå inn på på bildet.
    2. Registrer deg gratis. (nei du får ikke spam på e-posten)
    3. Motta e-mailen.
    4. Gjør deg kjent med siden, oppdater dine opplysninger og interesser.
    5. Gå inn på produktomtaler, gå inn på hver og en av produktene du ønsker å prøve med å rykke (JEG VIL PRØVE) Så kan du være en av de heldige som får prøve ut.
    Jeg lover deg, det koster ikke en eneste krone å være med på dette, så bli med. Du vil ikke angre, er som sagt helt GRATIS!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top