NOEN BILDER SIER MER ENN 1000 ORD!

Noen bilder sier mer enn 1000 ord kan, og noen morsomme og typiske bilder som kan beskrive noen av hverdags hendelser som oppstår i min mamma hverdag har jeg klart å fått bilder av. Her kan dere se selv, for første gang deler jeg noen av de her på bloggen. 


// Når mamma lager middag, leker jeg i skuffen! Mamma kaller det roting eller å rydde ut, men jeg kaller det en god gjerning //


// Jeg har sett at alle ser bak på filmene, ikke skjønner jeg hvorfor men tydeligvis er det slik det skal gjøres //


// Jeg bestemmer hvor vi skal gå, jeg er nemlig sjefen! Koman, følg etter meg 🙂 //


// Det er den nye moten å leke oppi leke kassen, følger du den nye moten? //


// Kjøreturer er soveturer // 


// Mamma, skal vi leke plukk opp? 1 2 3, plukk opp mamma 🙂 //


// Nå kommer jeg kommer å tar deg mamma //


// Den perfekte jeg vil ikke dagen, må til den også //


// Som mor, som datter! // 


// Mamma jeg vil også være med på bildet //


// Jeg elsker å ha bursdag! Bursdag = kakespising og det viktigste av alt, jeg får kose meg med kaken helt anene mens de andre må ser på 🙂 //


// Jeg tror jeg skal bli DJ når jeg blir stor //

 

Som dere ser noen bilder sier mer enn 1000 ord, morsomt er det å klare å få slike bilder til å bli tatt i rette øyeblikk. 

 

3 thoughts on “NOEN BILDER SIER MER ENN 1000 ORD!

  1. Det ble helt naturlig å kommentere på det øverste innlegget… Jeg har nå lest meg igjennom bloggen din, og jeg har også lest den før… Jeg ville egentlig bare si at du er en utrolig tøff dame, som først og fremst forteller leserene alt, men som også tørr utføre så mange narkoser ! Jeg personlig syntes du ser kjempe flott ut 🙂 Men jeg kan tenke meg at du er sliten av alle medisiner m.m – likevell stråler du som mamma 🙂
    Ha en fin dag, og kom deg gjerne på en liten rensekur når du er ferdig med alle operasjoner og medisiner… Det vil kroppen ha godt av samt at du vil få vakker hud 🙂 Send gjerne en mail om du vil ha litt info rundt det.. Rensekurer kan man ta over 9 dager, 14, 1 mnd osv… Jeg liker best 3mnd, for da lever man som før : )

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top