RESTYLANE – Ga meg selvtilliten tilbake!


I mange år har jeg hatt et stort ønske. Et ønske jeg har følt et stort behov for å en dag kunne oppfylle. Jeg har siden jeg var ganske tidlig i ungdomstiden min snakket om at jeg ønsket og få fyldigere lepper og få mine lepper litt større.

I familien min har de alltid hatt fyldige lepper og ikke vert de som har hatt små lepper som ikke har vert fyldige. Jeg der imot fikk ikke dette. Av alle ting som jeg virkelig ønsket meg, så fikk jeg ikke de fyldige leppene som ligger i familien min. I mange år har det vert noe som virkelig har plaget meg. Jeg har prøvd mange måter å sminke meg på for å få leppene mine til å virke mer fyldigere og større, men uten noe godt resultat.

Ønsket om å ta restylane begynte som sakt da jeg var ganske tidlig i ungdomstiden min, og jeg husker som det var i går da jeg fortalte det til min mamma og mormor for første gang at jeg ønsket å fikse leppene mine. Vi var på shopping og satt og hadde en liten pause med kaffi og kake. Det var en stander rutine som vi alltid gjorde da vi var ute og shoppet i sammen. Da jeg forsiktig prøvde å få frem mitt store ønske om leppene mine, skulle enn virkelig trodd at kjøpesenteret holdt på å falle i hode på dem. Du kan si det på en fin måte, de ble litt overrasket og trengte litt tid for å ta dette inn over seg. Det å være så ung og ha et så stort ønske om å fikse på noe, er nokk ikke hverdags kost.

Årene gikk og min mamma respekterte mitt store ønske, hun hadde full forståelse for meg og mitt ønske om fyldigere og større lepper. Hun så hvordan det gnaget på meg og hvordan det faktisk påvirket min hverdag. Det å gå rundt og ikke være fornøyd med noe som er så fremtredende i ansiktet er virkelig ikke det kjekkeste. Det å prøve på alle måter å få leppene fyldigere og større med sminke, osv er ikke alltid det letteste.

Årene gikk og ønsket mitt forsvant ikke! Sprøyteskrekk hadde jeg og jeg var fult klar over at hvis jeg skulle ta restylane, måtte jeg igjennom nåle stikk ifra sprøyte. Men ønsket mitt var for stort, og sprøyteskrekken ble litt satt på vendt og frykten for stikkene var det på tide og komme seg igjennom!

Jeg var lei av og ikke få ha de leppene jeg ønsket, jeg var lei av å føle meg så missfornøyd med noe på min kropp som jeg kunne få slik jeg ønsket på en rask måte. Jeg var lei av at sprøyteskrekken skulle spille noe rolle, for om jeg skulle ta restylane eller ikke. Jeg hoppet like så greit bare rett i det.

Etter mange mange år, ja godt over 5-7 år har jeg gått og ønsket å ta Restylane og fikse leppene mine. I en alder av 22 år har jeg endelig fått oppfylt mitt store ønske! Jeg har nå tatt restylane, og jeg er super fornøyd! Stikkene ifra sprøyten var ikke noe å grue seg til, for gleden med å endelig få leppene slik jeg ønsket de var så mye større at skrekken ble satt på sidelinjen.

Jeg tok ikke restylane for å få noen kjempe store lepper, jeg tok restylane for å få leppene mine litt større og fyldigere. Jeg tok restylane for å få oppfylle mitt store ønske ifra mine tidligere ungdomsår. Jeg var ikke ute etter å overdrive med leppene mine, jeg var bare ute etter å få det ønskede resultatet som jeg følte for selv. Og det har jeg fått nå!

Endelig føler jeg meg vell med leppene mine, endelig har jeg lepper som jeg virkelig liker og som jeg ønsker å fremheve! Endelig har jeg fått drømmen min oppfylt, jeg har lepper som er lik familien min enn hva jeg noen gang har hatt. Jeg har fyldigere lepper! Jeg er strålende fornøyd.

Jeg har tatt et før og etter bilde, slik at dere kan få se hvordan leppene mine var før jeg tok restylane og hvordan de nå har blitt i ettertid.

 

Restylane og bruken av restylane er så forskjellige ifra folk til folk, men jeg har selv vert på Teres i Kristiansand og tatt restylane og jeg er super fornøyd. Hun gjør er fantastisk jobb, og hun er rolig og flink til å forklare hva hun skal gjøre og setter restylanen fort og effektivt. Enn får ikke tid til å bli mer redd i mens hun gjør det eller noe. Selv var jeg avslappet (i alle fall så godt som jeg kunne klare å være) og jeg kunne virkelig ikke vert mer fornøyd etter timen for å sette i restylane. Jeg gikk ut ifra Teres med et stort smil rundt munnen og strålte. Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har vert så glad og strålt så mye noen gang, men det å få oppfylle min drøm og leppene mine, gjorde så uendelig mye for meg!

Restylane er noe jeg kommer til å fortsette å ta, men dette er fordi jeg har personlige grunner som gjør at det å ha leppene mine slik jeg nå har de betyr uendelig mye for meg. Jeg ønsker ikke å gå i noen mer detaljer nå om hvorfor dette har virket så mye inn på selvtilliten min og utstrålingen min med å få være fornøyd med leppene mine, men det har gjort mer med meg enn jeg hadde trodd. 

 

8 thoughts on “RESTYLANE – Ga meg selvtilliten tilbake!

  1. Det var naturlig, og kjempefint. Flott at man kan gjøre små endringer for å føle seg bedere.

  2. Anja Gulleiksen: Tusen takk 🙂 Det var ubehagelig i starten av, men hadde på en krem som bedøvet leppene mine og etter noen få stikk med restylane så kjente jeg lite ettersom selve restylanen også bedøver litt. Det koster litt, men samtidig er det ikke en uoverkommelig pris synes jeg. Men det varierer nokk ifra person til person med hvor mye de virkelig ønsker å ta Restylane ettersom om de ønsker å betale litt for det eller ikke. Men jeg ønsket dette veldig høyt og har spart penger til å gjøre det, så jeg synes ikke det var en uoverkommelig pris.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top