VIDEO – NORMAL ADHD MAMMA MORGEN

Ikke alle har like morgener som andre, ikke alle er like kative og finner på like påfunn om morgenen. Mange er litt trøtte og trenger litt tid før de starter dagen, men her i hus er det ikke slik! Selv har jeg ADHD og et høyt aktivitets nivå. Aktivitets nivået er på topp hele tiden, det er ikke noe pause eller noe stopp, det er på topp uansett. Nå som formen min har vert litt dårlig de siste dagene har uansett ikke dette vert noe hindrer i aktivitets nivået og de gøyale påfunnene våres, for ADHD tar aldri ferie og heller ikke kjekke påfunn. 

I går filmet jeg et godt eksempel på hvordan morgenene til meg og min datter er. Vi har ikke tv en stort på her i hus, og hørrer derfor mye på musikk. Vi hopper i sofaen, danser rundt på en merkelig måte, hopper på gulvet og synger og har det kjempe morro. Det er nesten som en trenings økt bare med kjekke påfunn og dans og morro. Men humøret har aldri en mulighet til å bli dårlig med slike morgener og slike påfunn. Smilet og godt humør er det som fyller det meste av dagene våres og med en slik start på dagen som dere nå skal få se, er det ingen mulighet for å ha noe slags dårlig humør. 

 

Kanskje ikke den mest normale morgenen for andre, men her i hus er det helt normalt. Vi storkoser oss, og humøret er virkelig på topp. 
Filmen er ifra i går, og jeg skulle egnetlig legge ut dette innlegget i går, men jeg kom aldri så langt ettersom det ble så mye annet og gjøre. Derfor tenkte jeg at jeg kunne like så greit legge den ut i dag, siden vi har slike morgener. 

Håper dere alle får en flott dag! 

Hvordan er en normal morgen for deg og ditt barn?
Hva synes du om filmen?
Har du slike morgener?

 

4 thoughts on “VIDEO – NORMAL ADHD MAMMA MORGEN

  1. Det ser nå virkelig ut så dere koswr dere masse! Så godt å se at du har så mye god energi om morgenen 🙂 vakkert å se på! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top