BB – Runaway bridemade

En flott helg er nå over, og en ny uke har meldt sin annkomst. Vi hadde en flott helg som var helt fantastisk. Finveret har ikke vert helt på topp, men når vi har trengt det mest iløpet av helgen, så har det virkelig ikke sviktet oss. Vi har hatt koselig besøk av familien og jeg har for første gang på det jeg kan huske, vert ute av huset og vert med mine flotte venner til lengre ut over kvelden. Det var min kjære mamma (Mina Adeline sin Momma eller bestemor som flere sier) som satt barnevakt. Jeg passet godt på at jeg ikke gikk avsted før etter min nydelige datter hadde lagt seg for kvelden. Det var utrolig merkelig å faktisk kunne få muligheten til å gå ut å kose meg med vennene mine i helgen, uansett om det ikke har vert noe slags alkohol og fest så har vi hatt det kjempe morro. Alkohol og festing er ikke det som står først på “to do” listen min, nå etter jeg ble mamma. Bare at jeg fikk endel timer sammen alene med mine flotte venner, betydde uendelig mye og gledet meg stort. Jeg kan ikke huske sist jeg fikk muligheten til det. 

Men som alene mamma merkes det på kroppen å være ute til litt lengre ut over natten, før jeg var hjemme igjen. Somsakt så var det veldig merkelig å få muligheten til det, men fy som jeg merket det på kroppen dagen etterpå. Trøtt var jeg, og sove gjor jeg med en gang min lille solstråle hadde sove stundene sine iløpet av dagen. Jeg følte meg som en vandrende sombi som gikk der rundt halv død av trøtthet hele dagen. 

Men etter både min fantastiske datter og meg selv hadde sovet litt, var det på tide og gjør noe kjekt og spennende som vi ikke har gjort på en liten stund. Vi krøp derfor inn i kleskapene våres og fant frem noen nye klær som vi ikke enda hadde fått brukt. For vi skulle nemlig ut og ha en liten fotoshoot. Temaet ble plutselig under fotograferingen “Runaway bridemade”, ikke var det et planlagt tema men synes det passet godt til de søte og flotte kjolene våres som vi endelig fikk brukt for første gang. Bildene ble jeg utrolig fornøyd med og ønsket å dele noen av bildene med dere. 

Jeg håper dere alle får en fantastisk dag og har hatt en flott helg og start på den nye uken som nå har kommet godt igang. 

Hva synes du om bildene?
Har du hatt en flott helg og fin start på den nye uken?
 

 

5 thoughts on “BB – Runaway bridemade

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top