HJELP! 1åring i hus!

Dette er sprøtt, jeg har snart 1 åring i hus! Hjelp!..

Tiden har fløyet og snart er det 1 år siden min nydelige solstråle kom til verden. Hvor tiden og dette året har blitt henn, vet jeg sannelig ikke. Så mye har skjedd på bare et år. Min datter har gått ifra å være en liten prematurt jente til en stor å sterk jente som har tatt igjen de på sin egen alder i målene og vekt.

Jeg synes dette året har gått alt for fort. Tiden har fløyet og det er skremmende å se at et år allerede snart er gått. Tenk jeg har snart 1 åring i hus!

Bursdags planlegging står på for fult her i huset nå. Planlegging, bestilling av ting og klargjøring til bursdagen er det som fyller mye av tiden min. Inbydelser skal ut, 1 års fotografering skal gjøres, Bursdags mat skal planlegges, pynt skal bestemmes og gjøres klart, og masse masse mer! Heldigvis har jeg kommet et godt stykke på vei.

Bursdags antrekk er nå i boks, inbydelsanne er klar for sending, Bursdags kronen er snart klar, dekorasjon er bestemt og mye er klart. Enda litt mer er klart men noen småting mangler enda.

Jeg gleder meg utrolig mye til å feire den store 1 års dagen til min nydelige Mina Adeline. Gavene som hun skal få åpne å gavene ifra meg, den store gleden hun viser når hun får gave og får åpne dem er så uendelig kjekk å se. Vell er hun liten, men hun viser tydelig glede!

Jeg merker at disse dagene som nå er og dagene før bursdagen hennes, så går tankene mine tilbake på hvordan det var for 1 år siden. Dagene og hendelsenne når jeg havnet inn på sykehuset går i reprise i hode mitt. Det var uendelig sterk opplevelse de siste dagene som gravid og fødselen som jeg hadde. En alvorlig infeksjon preget de siste dagene mine i svangerskapet men en fantastisk forandring ble det. Og nå den 15.Juli er det 1 år siden jeg fikk holde min nydelige og høyt elskede datter for første gang. Det er virkelig stort å tenke tilbake på og det er stort å nå få feire hennes første bursdag.

Jeg gleder meg kjempe mye og det blir en utrolig kjekk dag og feiring.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top