NYE VIPPER, EN NY GLØD

Jeg har helt glemt oppi all kaoset med flytting og tiden etter operasjonen å fortelle om mine nye vipper!

Jeg har over lengre tid ønsket å ta vippe ekstension, men tiden har ikke strokket til å det har bare blitt utsatt. Det å sminke seg er ikke lengre noe jeg hele tiden strøkker til, når eg er alene mor med en travel liten prinsesse. Det skal ærlig sies at sminke og meg selv blir lett litt glemt. Hiver på meg det letteste å første jeg ser i kleskapet (eller nå er det enda i eske så blir, det første jeg ser i eska) og så starter jeg dagen. Sminke veska har nesten fått støv på seg til tider, fordi det nesten ikke er tid til å sminke seg lengre. Skal jeg avsted så er det søvn og tiden det tar for å gjøre min datter klar, som er i fokus. Meg selv? Nei, jeg har iallfall klær på meg.

Slik har det vert over lengre tid å nesten helt siden jeg ble mamma. Det plager meg ikke at jeg får så liten tid til meg selv, fordi jeg kan selvfølgelig prioritere å sminke meg å finne et bedre antrekk når min datter har sovnet på formiddags hvilen, men jeg prioriterer ofte andre ting da. Noe jeg tror mange andre mødre og alene mødre kjenner seg igjen i.

Etter lengre tid i denne flotte tralten ble jeg mer ops på den geniale ideen om å ta vippe ekstension! Sminken tar mindre tid, føler meg mer setelt og fikset oppi de rare klærne som til tider kommer på, slipper å føle at hver gang jeg hentet posten eller må på butikken så må jeg helst springe maraton for å slippe at noen ser meg og får dagens latter kikk. Ja flere gode grunner er det for at ønsket ble stort om å få ser vippe ekstension.

Etter lengre tid klarte jeg endelig å prioritere dette å tok meg tid til litt Michelle tid. Det var fantastisk å føltes godt etterpå når jeg hadde satt de nye vippene på! Tenk nå kan jeg føle meg mer stelt, se mer stelt ut, osv uten å måtte stå i evigheter som egentlig bare er ca 10-15 min å sminke meg. Men når enn ikke har 10-15 min til sminke hver dag så føles det som evigheter, men nå trenger jeg ikke så lang tid på badet for å stelle meg. Hurra!

Jeg har tatt før å etterviser av øynene mine slik at dere også kunne få se forskjellen.

For meg spiller det ikke den største rollen om det er stor eller liten forskjell, men følelsen av å føle seg litt mer stelt og blende litt mer inn i den sminker verden som mange ute i offentligheten er i. Det som mangler nå er vell å se litt bedre ned i eskene med klær å kommende kleskap etter noe annet enn det første enn ser å ha på seg. Hehe, hvem hvet plutselig er det noe mer fornuftig jeg får tid å putte på meg.

– Har du hatt vippe ekstension?

#mammablogg #ungmor #alenemor #vippeekstension #smine #glød #tid #vipper #ekstension

4 thoughts on “NYE VIPPER, EN NY GLØD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top