OPERASJON – Full bukplastikk

Hei, og god ettermiddag alle sammen!

Nå er operasjon nr 2 gjennomført. Det var operasjons dag i går, men var ikke i stand til å klare å skrive noe her på bloggen i går. Derfor ble det en oppdatering på facebook sitedenfor. 

I går tok operasjonen over 3 timer, og det var en omfattende og større operasjon. For å si det enkelt, så sov jeg i over 3 timer på operasjons bordet, og da jeg våknet var jeg 2 kg mine og var kvitt 1100 ml med fett. Fantastisk eller hva? Jeg fikk inn et dren i magen (eller hvordan det skrives?). Dette skal jeg ha til ferdag. Kanskje jeg skal ha det lengre, det hvet jeg ikke før ferdag er kommet, og jeg har vert på kontroll. Jeg har utrolig store smerter akuratt nå og har hatt det i hele dag. Natten var rett å slett et helvete! Tårene silrant og jeg gikk som en gammel dame da jeg våknet etter å ha sover ifra kl var 8 – 00.30.. Da var smertene godt igang med å herje over kroppen min. Smertestillende var ute av kroppen og smertene hadde virkelig fest og koste seg godt inni meg. 

Jeg fikk etter lenger tid sovnet igjen, og det var og er herlig når jeg får til å sove så mye som jeg gjør nå. Jeg ønsker egentlig bare å sove, å ikke være våken. For når jeg sover kjenner jeg ingenting til smertene, som sier seg selv. 

I dag morres ønsket jeg virkelig ikke å stå opp, jeg hadde utrolig vondt og ville bare ligge i sengen min og sove. Men blæren min var full og det var det som fikk meg opp i dag. Jeg har utrolig godt hjelp av min mamma som hjelper meg med Adeline. Det er kjempe godt å ha så godt hjelp av min mamma nå som jeg har så store smerter og ikke kan gjøre så mye selv. Hun tar seg både av Adeline og hun hjelper meg. Hun er bare helt fantastisk. 

Jeg klarer ikke å skrive så utrolig mye, å merker at hode mitt er virkelig ikke med i dag! Men jeg følte et sterkt behov for å skrive noen ord. 

Som jeg har skrevet på facebook så synes jeg kirurger er noen fantastiske folk. Den jobben de gjør og den utdannelsen de har valgt, beundrer jeg! Det å fikse på andre mennesker og hjelpe de med å få den kroppen de virkelig ønsker. Få legge bort fortiden som vises på kroppen og får en ny start i den hverdagen vi mennesker har. Jeg har nå fått fikset magen min, jeg har fått bort de skadene som var på min mage etter 10 år med mobbing, og jeg har fått bort de skadene som var på magen min etter et tøft og utfordende svangerskap. Jeg har fått en ny begynnelse og en kropp som jeg virkelig kan føle meg vell med. Jeg er så uendelig glad og ikke minst glad for at denne operasjoenn er over. Jeg er så glad for at det finnes så fantstiske mennesker som har valgt å utdanne seg som kirurger å ønsker å bruke jobb urket sitt til å hjelpe andre. Det står det virkelig respekt av! 

Operasjonen gikk kjempe bra i går, og jeg har fått tatt et bilde som dere kan få se nå.

Mere kommer etterhvert, nå trenger jeg å sove igjen å komme meg mer. Og for de som lurer, ja dette er virkelig smertefult, men det er absolutt vert det! 🙂

Ha en flott dag alle sammen.


 

12 thoughts on “OPERASJON – Full bukplastikk

  1. Vet hva du går igjennom.. , har gjort det samme selv 🙂 Blir bra til slutt ja! 🙂 Men er jo litt tøft mens det står på. God bedring! 🙂

  2. Ikke greit når smertene herjer 🙁 Du får ta det veldig med ro og kose deg når smertestillende virker. Godt at mamma er der og hjelper deg. Masse god bedring 🙂

  3. Iselin: Tusen takk 🙂 Ja er veldig glad for at det gikk fint 🙂 Ja smerter er ikke noe greit, men heldigivs vil det blir mindre å mindre, for hver dag som går 🙂

  4. Evy: Tusen mange takk 🙂 Jeg er veldig glad for at jeg har så god hjelp som det mamma gir meg nå etter operasjonen. Hvet ikke hva jeg skulle gjort uten hennes hjelp 🙂 Nei er ikke noe godt når smertene herjer rundt, men har nedtelling for hver dag som går slik at smertene kan bli mindre 🙂

  5. God bedring til deg ! Opererte inn silikon Igår, og har det Helt forjævelig vondt nå. Sånn som deg. Føler med deg for å si det sånn!

  6. Anonym: Tusen takk 🙂 off, så kjipt å høre at du har så vont. Håper det kommer seg kjapt og at du blir kjempe godt fornøyd 🙂 Føler med deg også, og god bedring til deg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top