2517 TAKK

Jeg har alltid vert den andre har sett ned på, undervurdert og trykket ned. Andre har ikk hatt troen på meg, uten om min familie og få gode venner. Jeg har i andre sine øyner aldri vert go nokk for noe eller noen. Skole, utdanning og venner. Jeg har aldri vert populær eller hatt mange venner. Jeg har aldri ønsket å være populær eller ha venner som står i kø for å prøve å være venn med meg. Fordi jeg har lært og sett hvordan det faktisk er bedre å ha få og gode venner, rett å slett ekte venner. Enn å ha mange dårlige venner, eller venner som ikke er fult så gode som de som enn bare har få av. 

Fra første skoledag på videregående ble jeg undervurdert og noen trodde meg ikke når de hørte hvilken linje jeg gikk på, andre der igjen trodde meg ikke på hvilken utdannelse jeg nå har og sånn har det pågått i alle år. Jeg ser tilbake på det nå med et smil, fordi da jeg trodde jeg aldri hadde oppnådd noe, fordi andre påsto jeg aldri hadde klart å oppnå noe. Så hadde jeg allerede oppnådd mye! Jeg hadde klart å være meg selv, stå for den jeg er å holde meg i live igjennom mobbing og tøffe utfordringer som livet bydde på. Jeg hadde klart og oppnå skole og til slutt en utdanning. Jeg klarte som alle andre å ha en jobb og få egen intekt. Jeg klarte og flytte ut å bo for meg selv og utrolig mye mer.

Jeg har den dag i dag klart å oppnå mye, som andre bare har ledd av når de har hørt mine ønsker i livet og fermtiden. Men hvor mye folk ønsker å le eller ikke tro meg, så gjør det meg ikke noe. Fordi jeg har klart å oppnå ting i mitt liv og jeg har klart og oppnå mye bare på det siste året. Jeg utvikler meg stadig og lærer mer hele tiden i livet mitt og hverdagen, og samtidig klarer jeg å oppnå store ting for meg i min hverdag men kanskje noe som er små ting for andre. 

En ting jeg har jobbet mye for over noen år, er å klare å komme på topp200 norge lista på blogg.no. Det har jeg klar, opp til flere ganger. Jeg har vert overlykkelig for hver gang jeg har kommet på den store lista. Jeg har hatt oppturer og nedturer med bloggen min, noe som er normalt for alle. Men de siste to dagene har gitt meg sjokk, men også en uendelig stor glede. De siste to dagene har jeg vert (for meg) høyt oppe på topp200 norge lista for hele blogg.no. Jeg har i går ligger på plass nr 38 (av 200 stk), og i dag ligger jeg på plass nr 39 (av 200 stk). Jeg er overlykkelig og kjempe glad. Jeg har aldri opplevd å ha så mange lesere som jeg har hatt de siste dagene, så setter pris på hver å en av dere som tar turen innom å leser på bloggen min. Det er utrolig kjekt å se at det er så mange de siste dagene som har ønsket det. 

Ikke nokk med at jeg har ligger to dager på en kjempe god plass på topp200 norge lista. Men jeg har også ligger på 1 plass på topp lista for Birkenes (der som jeg bor), ligger på bloggtoppen sin toppliste på plass nr 29 (av 200) både i går og i dag, pluss på 1 plass i går og plass nr 160 i dag. Ikke nokk med det men jeg har ligget på 1 plass på news2post.no sin toppliste, både i går og i dag. Jeg er så utrolig glad og evig takknemlig for dere alle fantastiske lesere som følger bloggen min og som har vert innom å lest på den de siste dagene. Dette er virkelig helt sykt, og utrolig kjekt. 

Mange rundt meg har flirt litt av bloggen min og ikke klart å se på det som en vanlig ting, men nå har jeg klart å komme så høyt opp på listen og føler selv at jeg har klart å oppnå noe nytt som jeg har jobbet lengre for å klare. At jeg har klart å få komme så høyt opp på listen de siste dagene og at jeg er så heldig og har fått så mange lesere de siste dagene, setter jeg uendelig stor pris på. Så tusen hjertelig mange takk, til dere alle. Dere er helt fantastiske. 
TUSEN HJERTELIG MANGE TAKK <3


// Dette er bilde ifra i går av topp200 norge lista, i dag ligger jeg på plass nr 39 // 

Husk også at dere alle kan klare å oppnå det dere ønsker. Dere må bare aldri gi opp, å gi opp er aldri et alternativ som fins i denne verden. Dere er de eneste som kan sette stopper for deres ønsker, dere må bare ha troen på dere selv å stå på. For da klarer vi alle det vi ønsker. 

Ha en flott dag alle sammen, og tusen mange takk! 🙂

4 thoughts on “2517 TAKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top