KOZEMOSE KJENDIS POSE

Denne helgen har jeg virkelig gledet meg til. Det blir helt herlig og komme seg litt ut med venner og fantastiske folk. Vi skal nemlig til dyreparken i morgen og tilbringe dagen der. Jeg gleder meg som en liten unge selv og har hatt nedtelling til i morgen. Det er noen som vi har blitt kjent med og kjent over en liten stund nå her på Birkeland som vi skal tilbringe dagen der sammen med. Det er en søt og fantastisk familie som jeg nesten vil si er blitt en del av min familie selv om vi ikke er i slekt med dem. Jeg har virkelig fått lært over en lengre tid nå at det å ha mennesker rundt seg som en familie trenger ikke alltid å handle om at enn må være i slekt med dem, det handler om hva som er inni hjerte til dem og hvordan de er imot andre.

De har noen herlige barn som også skal være med, så Mina Adeline har noen søte og herlige barn å leke med der borte. Større er de jo enn hva Mina Adeline er, men kjekt har de det uansett ( Selvfølgelig kommer jeg også til å være like mye med på ting som alle de andre og de herlige barna og min datter). De har over en litt lengre periode lekt litt sammen og Mina Adeline har også vert hos de noen få timer av å til etter jeg oppererte. De er virkelig fantastiske mennesker og jeg er uendelig glad for at jeg har vert så heldig å møte de.

De har også to søte tvillinger som virkelig har kapret mitt hjerte, og jeg nyter tiden sammen med de når de er hos oss å får ridetimer, også når de er hos oss skjennerelt. De er de kuleste og søteste tvillingenen jeg noen gang har opplevd. Hver sin personlighet men samtidig så sammkjørte. Enn merker godt at det er to forskjellige individer men samtidig merker enn også at de har en helt spesiel måte å kominisere på, jeg har hvertfall lagt merke til det. Når de diskuterer så går det så raskt at jeg klarer ikke å følge med å like fort som de starter diskusjoner er de ferdige og helt enige om resultatet av diskusjonen (hvertfall når jeg har vert rundt de og hørt). Jeg blir somregel stående å flire for meg selv, for det er så søtt å morsomt å høre hvordan to forskellige personer kan være så enige på så kort tid. 

Noen av dere har kanskje hørt om det porgrammet som nå går på tv 2 på lørdager. Det heter Sommer i dyreparken. Det er nemlig dette vi også skal på i morgen når vi er i dyreparken. Det blir veldig kjekt og jeg gleder meg utrolig mye til det. Innspillingen som er i morgen kommer på tv2 21.Juni kl 20.00. Det er første gang vi skal gå å se på et sånn program og som er et program som også blir vist på tv. Så blir veldig spennende og kjekt å se hvordan det er med innspilling av et tv program å hvordan det er å være publikum på et sånt arangemang. 

Jeg kommet til å ta endel bilder som blir lagt ut på bloggen etterhvert.

Men en annen ting jeg også ønsker å fortelle. Endel av dere kjenner nokk til Jollyroom.no og noen av dere følger dem nokk på facebook siden deres. Jeg sente inn bilde av Mina Adeline for en liten stund siden ettersom vi som ønsket å sende inn bilde for å ha barnet våres på headeren til jollyroom.no sin facebook side kunne få mulighet til det. Et lite kjendis øyeblikk for små nydelige barn. Så for et par dager siden ja jeg merke til en ny status ifra jollyroom.no sin facebook side, men det jeg la ekstra godt merke til var at jeg plutselig så min datter som facebook profil bildet til jollyroom.no! Jeg ble så glad å trykket meg inn med en gang å så. Smilet gikk nesten rundt av stålthet og glede. At min datter hadde muligheten til å komme som header på facebook siden deres viste jeg, og bare det var uendelig stort, men at de valgte å ha min datter som profil bilde, toppet virkelig alt! 🙂 For en stor opplevelse at en så stor nettbutikk med barne utstyr har valgt å ha bilde av min nydelige datter, er virkelig stort for meg. Jeg smiler enda å er så utrolig glad for det. Det er jo på en måte et lite (eller det er ikke så lite for meg, for meg er det stort!) rampelys øyeblikk, så for meg er det virkelig stort og ubeskrivelig kjekt å se. Små ting for andre gleder iallefall meg stort! 

Videre ut over kvelden er det avslapning med film ( Fast five ) og hjemmelaget pizza som står på menyen. Det har vert en lag dag med endel pakking allerede. Mina Adeline har vert aktiv med å hjelpe meg å pakke, og hun lærer virkelig fort. Herlig å ha en liten solstråle som er så flink til å være med å hjelpe med pakkingen. Smilet er virkelig stort rundt munnen våres hele tiden, og kjedelig sekunder eller minutter finnes ikke i våres hverdag 🙂

Håper dere alle får en flott kveld og helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top