ERGObaby 360 – Første møte


Tidligere har jeg nevnt at jeg har vert så herlig å får være en av de første til å teste ut bæreselen ERGObaby 360. Jeg har gått i spenning på å få den hjem og etter kort tid kom den i posten. Jeg har lest en god del om den og sett filmer ifra youtube, osv så spenningen var stor da den ankom min postkasse.

ERGOBaby 360 er produsert i to farger grå/lysebrun og svart/camel så spent var jeg på hvilken fargen jeg kom til å få. Da jeg åpnet pakken ble jeg utrolig glad. Jeg var åpen og likte begge fargene men et lite håp hadde jeg om at grå/lysebrun var fargen jeg kunne få hjem, og det var det. Det var en nydelig og herlig farge. Så jeg er å ble super fornøyd da jeg så den lyse og herlige grå/lysebrun fargen som denne flotte bæreselen var i.

Gleden og spenningen var stor å jeg kunne nesten ikke vente med å få begynt å teste den ut, ikke minst se hvordan den er for meg med min helse og hvordan min herlige datter trives i den! 

Jeg har nå oven en liten periode fått blitt bedre kjent med ERGOBaby 360 bæreselen og prøvd den ut litt. Og allerede etter første gang jeg hadde den på meg merket jeg stor forskjell på denne bæreselen iforholt til den bæreselen jeg har brukt tidligere. Bæreselen jeg har brukt tidligere er babybjørn, som har en ryggplate og som jeg håpet kunne være en hjelp i hverdagen med mine behov siden jeg har en nakke skade. Jeg skal erlige innrømme at jeg betalte litt for den bæreselen jeg har hatt tidligere, men hele tiden har jeg blitt sliten i nakken og ryggen, anspent og fått smerter av å gå å bære på min datter i babybjørn bæreselen. Den har ikke klart å følge mine behov som jeg lengtet etter. Siden jeg også er en såpass lav person har jeg også fått det vanskeligere med å gå å bære hun i babybjørn bæreselen fordi bena hennes kommer såpass langt ned og det hindrer meg i å gå i oppover bakker, trapper, osv. 

Da jeg fikk denne fantastiske muligheten med å få teste ut ERGOBaby 360 bæreselen, ble jeg ubeskrivelig glad. Jeg hadde et stort håp om at dette kunne være den perfekte bæreselen for meg og min helse, men samtidig hadde jeg i bakhode hvordan den andre bæreselen hadde vert for meg. Jeg har bevist stilt høye krav til ERGOBaby 360 og nesten vert litt redd for at den ikke kom til å kunne oppfylle og dekke mine krav i hverdagen.

DET MOTSATTE ER BEVIST!

Allerede ifra første gang jeg tok på meg ERGOBaby 360 og satte min datter oppi den, merket jeg forskjell. Plutselig var det lett å bære min datter! Kroppsvekten hennes var plutselig ikke tung lenger. Jeg ble sjokkert og klarte ikke å få dette til å stemme, kunne det virkelig være tilfelle? Kunne virkelig min datter plutselig være lett å bære i kropps vekt? Ja faktisk. Jeg gikk rundt med hun i bæreselen i 1 time og 30 min i strekk, uten og sette meg ned og uten og stoppe opp. Smerter i nakken fantes det ikke! Ubehag, sliten eller anspent i nakken var det virkelig ingenting av. Det var utrolig og jeg kunne ikke tro hva jeg opplevde.


// Mina Adeline holder på å få tenner, det gir resultat i flere morsomme og søte grimaser //

Jeg prøvde å bære hun både mage mot mage, fremover vendt og på ryggen. Det var rett å slett, HIMMELSK! 

Etter jeg opplevde dette, har jeg igjen å igjen brukt den. Jeg har gått med hun i bæreselen over flere timer i strekk. Vell å merke uten noen smerter. Jeg har ledd, smilt og vi begge to har storkost oss, når vi har brukt bæreselen ERGOBaby 360! Det er rett å slett for godt til å være sant, men sant er det. Tro det eller ei, men det er helt sant. Ikke nokk med at jeg ikke har fått smerter en eneste gang nå etter jeg begynte å bruke ERGOBaby 360, men jeg kan også bevege meg fritt på en behagelig måte. Det å gå i oppover bakker, trapper osv, er ikke lenge vanskelig. Bena hennes er ikke i veien for meg og det gjør det ikke utfordrende eller tungt å gå i oppover bakker eller strapper lengre med min datter i bæreselen.

Ikke nokk med at jeg allerede har blitt helt forelsket i denne flotte og fantastiske bæreselen men det har min datter også. Hun smiler og storkoser seg når jeg sette hun oppi. Hun sitter behagelig og trykt. Den er myk og god for både meg og min datter. Hun har muligheten til å få se rundt seg om hun ønsker og hun kan sove i den på en behagelig og god måte. Smilet og gleden er stor hos hun uansett om jeg har henne på ryggen, mage mot mage, fremover vent i bæreselen.

 

Jeg har ikke enda fått testet ut hvordan det er for meg og min datter når jeg har hun på siden i bæreselen, men om kort tid er det på tide og teste ut denne spennende vinkelen å få mulighet å bære min herlige datter på. Jeg er allerede utrolig fornøyd med denne bæreselen og det er en bæresele jeg med hånden på hjerte allerede ønsker å anbefale videre til dere andre! Det kan virke som det er for godt til å være sant, men det er virkelig sant. Jeg har ingenting igjen for å prøve å skrive uærlig her på bloggen, å uansett om det er et sponset produkt så er det ærlige meninger som vi alle ønsker å ærlige meninger som jeg alltid taler. Både jeg, andre mennesker med barn eller som er gravide, produsenten av ERGOBaby 360 og nettbutikker har ingenting igjen for å ikke å være erlige og om jeg hadde sittet å skrevet ting om denne flotte bæreselen som ikke stemte hadde det ikke vert noe bra for noen. Derfor skriver jeg ærlig men er fult klar over at det høres nesten for godt til å være sant, men ønsker å vise dere andre hvor god denne bæreselen er for meg og min helse og livs situasjon.

 

Jeg har også i tillegg operert for kort tid siden, men jeg har klart å bære min datter i bæreselen uten å få smerter. Det sier bare sitt om hvor behagelig den faktisk er. Ikke noen smerter, ubehag eller noe i nakken (som jeg har livsvarig nakkeskade i) og ikke noe ubehag eller noe i ryggen (det kan ofte bli ubehagelig i ryggen av å bære på noe over lenge tid som veier litt), og jeg har heller ikke fått noe ubehag eller smerter av å bære min datter i bæreselen etter operasjonen. 

Jeg stilte høye krav til ERGOBaby 360, men utrolig nokk så overholdt den kravene mine og mere til! Jeg har nå fått en lettere hverdag og fått oppleve en bæresele som har gjort min hverdag bedre. Jeg har fått flere muligheter til å gjøre ting i hverdagen som tidligere ga meg smerter og som bydde på utfordringer. Nærkontakt er noe min datter virkelig ønsker og liker, noe som jeg tror de fleste barn trenger og ønsker å få. Hun ønsker også å være med på alt og få ta del i hverdags ting, og etter jeg nå har fått møtt og oppleve ERGOBaby 360 har jeg fått mulighet til å få gi min datter mer nærkontakt med å bære hun, jeg har også fått muligheten til å gjøre mer enn tidligere fordi jeg kan bære hun med bæreselen uten å få smerter, og hun får ta del i hverdags ting mer å lettere enn tidligere.

Jeg kommer til å skrive mer om ERGOBaby 360 og jeg kommer til skrive om hvilken bæreposisjoner som jeg liker best, legge ut bilder av de forskjellige bæreposisjonene, jeg kommer til å skrive litt om hvilken situasjoner jeg bruken den, både innendørs og utendørs, og mye mer! Følg med videre J

Denne flotte bæreselen, ERGOBaby 360 kan dere få kjøpt på Jollyroom.no sin nettside. Direkte link finner du ved å trykke à HER!

Håper dere alle får en flott dag, og nydelig helg! 

//   Sponset / Produkttesting blogginnlegg   // 

 

2 thoughts on “ERGObaby 360 – Første møte

  1. Thea Jolina Olsen: Tusen takk 😀 Er enda helt i hundre over at jeg ble plukket ut til å ver en av de første til å teste den ut 🙂 Det har allerede gjort en stor og fantastisk forandring i hverdagen min etter jeg fikk hjem ERGObaby 360 bæreselen! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top