DIKT – Løyner!

Løyner
Sort og hvit skal all ting være,
men den som skriver
er den som skal bære!

Løyn, bedrag, et skittent utsagn
er det noen lager til sin stand.

En fremtid skal være,
men ærlige folk
er det som skal være.

Den som lyver
den skal få
en usikker fremtid
å bære på!

skrevet av: Xtine Michelle – 2014 
 

Den siste tiden har det blitt til at ord har kommet opp i hode mitt. Det har blitt korte setninger, som har blitt skrevet ned og har ent opp til et dikt. Jeg føler at av å til har dikt et større budskap i seg selv enn hva mange ord og lange setninger kan ha. De diktene jeg har skrevet til nå har jeg valgt å dele med dere her på bloggen, ettersom bloggen er for meg min personlige dagbok. Ja den er offentlig men samtidig er det min “fri plass” til å skrive å få satt ord på det jeg føler for å ønsker. Jeg deler hverdagen og livet mitt her, og derfor er det naturlig for meg å skrive ned noen av diktene mine også her. 

Håper dere alle har hatt en flott dag å får en fortsatt fin dag! 🙂

Hva syne du om diktet mitt?
Har du skrevet dikt før?
 

 

 

2 thoughts on “DIKT – Løyner!

  1. Lina: Tusen takk 🙂 Svaret kommer om ikke så lenge. Egentlig har jeg sakt at svaret på konkurransen blir trukket når det er 650 liker på facebook siden til bloggen, men ettersom det har vert litt mindre pågang på konkurransen så ser det ut som det blir trukket før.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top