BURSDAG – inspirasjon, tanker & planlegging

Tiden flyr og det nermer seg med stormskritt, en stor dag! Det nermer seg 1 års dag, for min vakre prinsesse. Det er helt uvirkelig at hun snart er 1 år og jeg har nå begynt å tenke på forberedelsenne på bursdags feiringen hennes. Jeg har bestemt meg for at bursdags fargene og dekurasjonen blir hvit og rosa. Jeg har vert mye inne på tanken om jeg skal ha Hello Kitty dekurasjon/pynt også men er enda på tenke stadiet der. Hele dette året har det gått i Hello Kitty og Rosa, så det er en del av året som jeg synes blir riktig og bruke i bursdagen også. Greit at hun er liten men det er tråss alt den første bursdagen hennes, og den er virkelig spesiel, hvertfall for meg er den veldig spesiel. Hvert år når hun har bursdag er det en stor dag, men den første er det noe spesielt med. 

Jeg har begynt å tenke på om vi skal feire den hjemme eller om vi skal reise til hjemplassen min og feire den der, men er enda litt usikker på hva det blir til. Bursdags gaven ifra meg til Mina Adeline har jeg også begynt å tenke veldig på men det å finne den perfekte gaven bruker iallefall jeg litt tid på. Jeg har det iverfall sånn at når det er min egen datter så er det ikke bare til å gå inn på en lekebutikk eller barnebutikk og kjøpe det første som er greit som gave. Det er for meg en stor dag og feiring og derfor skal jeg finne det som er perfekt for meg å gi til hun på denne dagen. At hun er liten og ikke kommer til å huske det, har ikke noe for meg å si. Det har noe med helheten og gjøre, for meg.

Bursdags kjolen har jeg også begynt å tenke på, og ideene og planene har begynt å falle ned i hode mitt. Jeg har valgt at jeg kommer til å sy kjolen selv til hun, og gleder meg veldig til å begynne. Det er mye som skal planlegges og gjøre klart men dette er noe jeg gleder meg til.

Jeg har begynt å se litt rundt å få litt inspirasjon og ideer, og her er noe av det jeg har sett på.



// Bildene er hentet ifra google.no //

Det er alltid kjekt med litt inspirasjon og jeg er spent på å se hvordan resultatet blir og hvordan jeg bestemmer meg for at det skal være. 
Om noen av dere har hatt 1 års bursdag i hus og har skrevet om dette på bloggen og har inspirasjons bilder så tar jeg det imot med en stor glede. Er alltid kjekt å få litt forskellige ideer og inspirasjon som enn kan sette sammen til sitt eget. 

Håper dere alle får en flott dag!

– Har du nylig hatt eller snart har 1 åring i hus?
– Planla du mye til den første bursdagen til barne ditt?
– Hvilke farger hadde du og hvor kjøpte du det du brukte i bursdagen for å klargjøre alt?
– Hvilke inspirasjons bilde likte du best? 

 

4 thoughts on “BURSDAG – inspirasjon, tanker & planlegging

  1. Småbarnsfamilien: Så utrolig kjekt 😀 Så kjekt at han ønsket å ha kaptein sabeltann, blir spennende for deg å planlegge tobias sin 3 års dag med dette kjekke temaet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top