NEW HEADER – Summer time

Sommeren nermer seg med stormskritt og min datter har blitt hele 10 mnd. Headeren jeg har hatt på bloggen var derfor klar for å nå bli byttet til noe som var nyerer og ga en mer sommerfølelse. Etter en koselig fotografering i går ente jeg opp med å lage en ny header. Denne gangen ble det en litt enkel variant men samtidig ble jeg veldig fornøyd og fikk det til sånn som jeg ønsket. 

Her kan dere se den tidligere headeren og den nye headere.

// Tidligere header //


// Ny header //

Håper dere alle får en flott Mandag og en nydelig ny uke. 

– Hva synes du om den nye headeren?
– Ga den deg en sommerfølelse?

17 thoughts on “NEW HEADER – Summer time

  1. Tina: Tusen takk 🙂 Ja jeg har laget den selv, pleier å lage headerene mine selv 🙂 Kommer ann på hva du tenker på ang design? bildereddigering å det innen bilder kan jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top