Den store dagen

Allerede har den 15. kommet igjen i en ny måned og det er allerede hele 10 mnd siden jeg lå på sykehuset, å på et merkverdig vis klarte å føde min vakre datter, Mina Adeline. Livet mitt ble snudd totalt på hode, men på den beste måten noen gang! 🙂 Stoltheten min har blomstret over i høyere frader hele tiden, ikke at jeg trodde det var mulig. Tiden har fått ben å springe med, å flyr avgårde fortere enn jeg noen gang har opplevd. Utvikling skjer å mye skjer på en gang nå med utviklingen hennes. Ikke nokk med at jeg er evig stolt av min datter og alt hun nå klarer og utviklingen som har skjedd allerede, så har virkelig ikke stoltheten stoppet! I dag på 10 mnd dagen har Mina Adeline tatt sitt første steg ALENE og uten noe støtte! 😀 Om jeg er sålt? ja det er sikker å vist. Å tenkt at hennes første steg var på hennes 10 mnd dag, var veldig kjekt synes jeg. 

Vi har hatt en kjempe koselig dag i dag. Vi har hatt en avslapende dag med mye lek og morro. Vi har vert ute på tur og vi har kost oss sammen med dyrene. Mina Adeline elsker å være sammen med dyrene vi har. Hun ler og smiler ifra øre til øre. Hun har også fått en ny kjole som jeg har sydd, men den kommer det bilde av etterhvert.  Samtidig som vi har hatt en kjempe koselig dag har jeg også mimret mye tilbake til 15. 07.13, da jeg lå på sykehuset og fødte min vakre datter. Hver måned når den 15. kommer er det altid en spesielt dag og en dag som jeg mimrer mye tilbake. Minenne og hendelsenne er og kommer alltid til å bli husket så sterkt som at det skulle vert i går. En fantastisk dag og mimre og hyske tilbake på, ja den støreste dagen i mitt liv. 

* Gratulerer så utrolig mye med 10 mnd dagen din i dag, min vakre lille prinsesse <3 Mamma elsker deg, min nydelige lille solstråle. Du er det beste som noen gang har noen gang har hent i mitt liv. Jeg er evig stolt av deg, og det kommer jeg for evig og alltid til å være. * <3


 

12 thoughts on “Den store dagen

  1. Hurra! Så kjekt at ho er begynnt å gå!
    Det er så stas å sjå kor dei vekse til. Eg huskar då lisja vår begynte å gå….*mimre*

  2. Så skjønn ho er 🙂
    Gratulerer med 10 mnd dag! og det første skrittet alene, det er stort for et mamma-hjerte 🙂
    Minsten min blir allerede 6 1/2 år i morgen på 17.Mai… så tiden flyr! Blir kjekt med baby igjen her til høsten. Gleder meg veldig 😉
    Fin fredag til deg!

  3. anneting: Tusen takk for koselig kommentar 🙂 Det er utrolig kjekt å se, og den utviklingen er bare helt fantastisk 🙂 Ja sånne hendeler og utvikling er noe enn altid kommer til å huske, og det er så kjekt å kunne mimre tilbake 🙂

  4. veronicasfamilielykke: Tusen takk! 🙂 Ja det er virkelgi stort gor et mamma-hjerte 😀
    Så utrolig kjekt og gratulerer så mye med vell overstått med bursdags barn som allerede er 6 1/2 år 🙂 Det er virkelig sant at tiden flyt. Forstår godt du gleder deg til høsten når det blir et nytt familiemedlem 🙂 Gratulerer så mye med det 🙂

    Tusen takk, og ha en flott søndag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top