EN SPENNENDE TID I VENTE – ERGObaby 360

Vårstemning er annkommet for en god stund siden hos mange mennesker. Men her i hus er det lykkestemningen som har annkommet. I går tikket det inn en mail, som vekket min oppmerksomhet med en gang jeg så den. Det var ikke vilken som helst mail, men en mail som hadde en stor betydning for meg og selvfølgelig også bloggen min. Det var ikke noe som bare angår meg, men det har en stor innflytelse på hverdagen til meg og min datter, Mina Adeline. 

Mange av dere mødre har nokk hørt om en ny bæresele som nå kommer ut for salg, bedre sakt ERGObaby 360 bæreselen. Det er en bæresele som mange foreldre lenge har spurt etter. Det er en bæresele som gir deg mulighet til å vende det fantastiske og ikke minst det nysgjerrige barnet ditt fremover. Ikke nokk med det, men det er en bæresele som gir deg mer enn bare to muligheter til å bære barne ditt på. Den gir deg hele 4 ergomiske bæreposisjoner til å bære barne ditt på, uten å måtte gå med det i armene. Det er helt utrolig, men også helt sant. De 4 ergomiske bæreposisjonene du får med denne bæreselen er: 

– Mage vendt innover
– Vendt utover
– Hofte
– Rygg

Dette synes jeg er helt fantastisk at en bæresele kan gi oss foreldre den fantastiske muligheten til å kunne bære barnet våres i hele 4 forskellige bæreposisjoner, og samtidig bare med å ha en type bæresele, ERGObaby 360. Samtidig som den gir oss foreldre denne utrolige og flotte muligheten så er det også den bæreselen på markedet der barnet blir bært i en naturlig ergomisk sitteposisjon, altså froskeposisjonen. Barnet sitter i froskeposisjonen i alle fire bæreposisjoner. 

 

Høres ikke dette bare helt utrolig ut og flott ut? Det synes virkelig jeg, og siden første gang jeg hørte om denne var jeg helt oppslukt. Og som jeg har skrevet om litt tidligere på bloggen så har jeg en nakkeskade som preger min hverdag, om jeg vil eller ei. Jeg har selvfølgelig bestemt meg for at den skal ikke lage noen hindringer for meg i hverdagen, men uansett hvor mye jeg prøver så har den en stor innflytelse på hverdagen min. Jeg har måttet kjøpe inn ekstra utstyr som mange andre foreldre ikke ser et stort behov for ifholt til hva jeg ser et stort behov for får å kunne gjøre verdagen lettere med hverdags ting som det er med å være mamma. Og siden jeg er alene mamma, gjør jeg selvfølgelig alt alene og jeg trenger å være på topp hele tiden. 

Så tilbake til denne mailen som jeg nevnte i starten av, det var nemlig en mail som hjalt denne flotte og fantastiske bæreselen, ERGObaby 360. For jeg er nemlig blitt plukket ut til å få være en av de første til å få teste ut denne flotte og spennende bæreselen. Jeg er utrolig spent på å få den hjem og til å få teste den ut, og se hvordan den er for meg og mine behov i hverdagen. Om den fyller mine krav i hverdagen og om denne kan være en stor hjelp og redning for meg med tanke på å bære min datter uten at jeg skal få store smerter. Jeg er somsakt utrolig spent og gleder meg kjempe mye.

Dere skal få følge meg igjennom denne tiden å få høre mine erlige meninger om denne bæreselen og om den fyller kravene og behovet som jeg trenger i en bæresele. Dere skal også få høre om hva jeg synes om de forskellige bæreposisjonene som ERGObaby 360 har, og ikke minst hvordan min datter, Mina Adeline trives i denne bæreselen. Dere skal få se flotte bilder, og få informasjon og oppdateringer om bæreselen ERGObaby 360.

Jeg håper dette kan være til hjelp for de som er på utkikk etter bæresele og ikke minst en hjelp for de som har en vanlig hverdag og en hverdag som byr på utfordringer pga skade som enn selv har. For en bæresele er noe som utrolig mange foreldre føler et behov for og som er en stor hjelp i hverdagen, både innendørs og ute.  

Så husk å følg med videre, hvem hvet kanskje dette kan være bæreselen som nemlig du ser etter!

Den er allerede blitt lagt ut på Jollyroom.no sin nettside ( Direkte link finner du –>HER! ). Den er i to forskellige farger Grå/lysebrun og svart/camel. Utseende på den synes jeg ser utrolig flott ut. Det er et flott design som har to nydelige fargekombinasjoner. Den er ikke kommet inn på lageret enda, men så snart en er kommet inn på lager er den mulig å få kjøpt. 

Håper dere alle får en flott dag!

Har du hørt om ERGObaby 360?
Er du på leting etter ny bæresele?

//   Sponset / Produkttesting blogginnlegg   // 
 

2 thoughts on “EN SPENNENDE TID I VENTE – ERGObaby 360

  1. Hei, jeg har lest bloggen din utrolig lenge, men har aldri lagt igjen en kommentar. Så jeg tenkte altså at det var på tide. For det første så elsker jeg måten bloggen din har utviklet seg på. De emnene du skriver om å generelt måten du formulerer deg på liker jeg veldig godt. Jeg syntes du er utrolig vakker, og tenkte at jeg rett å slett bare måtte si det!
    Keep up the good work!

  2. Linn Therese Dagsland: Tusen takk for så utrolig koselig kommentar. Dette gledet meg veldig mye å lese å høre. Kjempe koselig å høre at du har lest bloggen min utrolig lenge og liker emnene, måten jeg skriver på å måten jeg formulerer meg på. Det setter jeg stor pris på å høre, og ikke minst var det veldig koselig at du la igjen en kommentar 🙂

    Tusen takk, setter stor pris på det og det var veldig koselig å lese dette! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top