NEW IN – SWEET LITTLE GIRLY DRESS

Den siste tiden har jeg fått en favuritt kjole å sy. Jeg har nå sydd to av denne typen og er nå igang med en til av denne typen. Det er en kjole som er lett å sy og samtidig ellegang og søt. En kjole som både kan brukes til hverdags å til mer fint, det bestemmer enn egnetlig selv når enn syr den og hvordan enn kombinerer den med andre klær! 🙂 Den kjolen jeg nå har sydd har jeg brukt mønsker på, det er et lett og veldi greit mønster å bruke. Jeg har kjøpt stoffet og mønsteret på stoff og stil i kr.sand 🙂 

Når jeg har sydd denne kjolen har jeg også sydd en body og en smekke til min datter, sånn at jeg har et sett som passer sammen. Smekken er sydd av eget hode og egne mål. Det er ikke noe jeg har brukt mønster på. Bodyen har jeg brukt mønster på som også er ifra stoff og stil. Jeg er veldig fornøyd med å bruke mønster ifra stoff og stil, når jeg faktisk har tålmodighet til å bruke mønster i det hele tatt. I starten av når jeg begynte å sy, sydde jeg aldri med mønster, men nå syr jeg litt mer med mønster. Så jeg synes det er veldig greit å kunne sy både med og uten mønster.  

Ovenfor her ser dere resutatet av den første kjolen og det første sette jeg sydde til min datter, Mina Adeline. Her har jeg kjole, body, smekke og lue. Luen og smekken er sydd uten noe mønster og ifra eget hode og eget design. Kjolen og bodyen er somsakt sydd etter mønster ifra stoff og stil. Stoffet og kantebåndet/bådet jeg har brukt er også kjøpt på stoff og stil. Er veldig fornøyd med stoffet der, det er både billig og veldig godt stoff. Lett å sy i og godt å bruke. Kvaliteten er jeg også veldig fornøyd med og samtidig er det billig stoff. 



Ovenfor her ser dere det andre sette med kjole, body og smekke som jeg sydde. Her har jeg laget kantebånd selv ut ifra det stoffet som jeg har brukt. Igjen er smekken sydd uten mønster og ifra eget hode og eget design, kjolen og bodyen er igjen sydd med mønster ifra stoff og stil. Stoffet som er brukt her å tilbehøret som er brukt er også kjøpt på stoff og stil. Igjen er jeg veldig fornøyd med stoffet og mønsteret er lett og følge og klippe etter. Det er lagt til sømrom på mønsteret også, så enn slipper å tenke på det. Det er bare å klippe å sy, så enklere blir det ikke 🙂 

Håper dere alle har hatt en flott dag i dag, og samtidig ønsker jeg å takke dere fantastiske lesere med over 300 lesere de to siste dagene. I går lå jeg på topp 200 lista for norge (hele blogg.no), så var utrolig kjekt å komme på den lista igjen. Jeg var også på to andre lister i går på blogg.no sin liste og samtidig på en av de listene så lå jeg på 12. plass på pluss lista. Jeg er virkelig evig takknemlig for hver å en av dere lesere. Alle komentarene og de flotte bloggene som jeg har fått tips om i dag er jeg veldig takknmelig for. Jeg skal virkelig inn å lese hos dere, å gleder meg utrolig mye til det. I kveld og i dag har det vert en litt travel dag, der jeg har vert på Theres igjen å byttet teip på operasjons sårene. Har hatt litt mer smerter å mye større ubehag siden lørdag, så har ikke klart å være så mye på pc å har helle ikke fått svar på de flotte kommentarene enda. Men svar kommer å jeg skal inn å lese på de flotte bloggene som dere har delt med meg i dag. Blir herlig å sette meg ned å lese på nye blogger. Ble også veldig gla når jeg så at en god del av dere har skrevet hva dere skriver om på bloggen, ettersom jeg ønsket at dere skulle gjøre det. Så tusen takk for at dere har også gjort det, sånn at jeg hvet litt hva de forskellige bloggene handler om når jeg går inn på de. Synes det er veldig greit 🙂 

Igjen tusen mange takk for de siste dagene med så mange lesere å plasering på topp listen som er takket være dere, og ikke minst tusen takk også for at dere har tatt dere tid til å skrive ned blogg adr deres i dag sånn at jeg kan få flere blogger å lese 🙂 gleder meg veldig til jeg klarer nå å sette meg ned å lese de og til å svar på kommentarene som jeg har fått de siste dagene på bloggen. Leser hver å en kommentar å besøker bloggene deres også, forde om jeg ikke har fått kommentert så mye enda eller svart på kommentarene. Men somsakt, det kommer 🙂

Si gjerne ifra om dere ønsker DIY på noe av det jeg lager, så skal jeg få fikse til det til dere om dere ønsker 🙂 

Ha en nydelig kveld alle sammen. 

Hva synes du om de to settene som jeg har sydd?
Hvilket sett likte du best?
Liker du å sy, å hva liker du best å sy?
Syr du mest med eller uten mønster?

10 thoughts on “NEW IN – SWEET LITTLE GIRLY DRESS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top