VIDEO – FØRSTE GANG I LEKELAND

For en liten stund tilbake var jeg, min mamma, Mina Adeline og min beste vennine (Mina Adeline sin fadder) i lekeland. Det var Leos lekeland vi var i. Det var første gang min datter var der og det var utrolig kjekt! Det var ikke det største utvalget med ting å leker som passet for min datter, men spenningen og opplevelsen å det som var, var nokk i massevis for oss og Mina Adeline. Det var nokk av leker og utvalg for Mina Adeline, så tror ikke hun merket noe til at det ikke var det størte området for hun. Det var iallefall mye større plass å bevege seg på enn hva vi har hjemme. 

Før vi gikk i lekelandet var vi innom en koselig kafe der vi å Mina Adeline hadde noe å spise. Det var mat tid for Mina Adeline, og da var det en gylend anledning for å få i oss noe mat for oss også, sånn at vi var gode å mette før det braket løs med lek og morro.

Da vi var i lekelandet var vi alle veldig engasjerte. Ikke bare var det kjekt og sosialt for Mina Adeline, men det var morsomt å sosialt for oss også. Det var ikke så mye folk da vi var, men nestegång vi skal der satser vi på at det er flere mennesker sånn at Mina Adeline får treffe å se flere barn og ikke minst bli vant til høye lyder (som kommer ifra andre barne munner). Jeg fikk filmet endel da vi var i lekelandet og har derfor laget til en film så jeg tenkte å dele med dere. Håper dere liker den å at dere ser litt morsomheter som vi hadde alle sammen.

Nå nermer det seg at Mina Adeline snart blir 1 år, hun blir allerede hele 10 mnd denne måneden så tiden flyr! Jeg gleder meg allerede også til vi skal i lekelandet igjen. Har ikke noen eksakte planer om hva tid det blir, men satser på at det blir om kort tid etter jeg har kommet meg ifra operasjonene som nå står for tur. den ene operasjonen er gjennomført, men noen få til står snart for tur. 

Håper dere alle har hatt en flott helg å har en strålende helg videre.

Hva synes du om filmen?
Har du vert i lekeland med barne ditt?

I såfall hvilket lekeland har du vert i med barne ditt?

 


Minner om konkurranse som pågår nå på bloggen. Der det vil bli trukket ut 2 heldige vinnere, som får et gavekort hver ifra FotoKnudsen.no!
LINK TIL KONKURRANSE FINNER DU HER –> http://xtinemichelle.blogg.no/1396045687_konkurranse__vinn_gav.html

Minner også om spørsmålsrunden som pågår på bloggen også, der du kan spørre om det du lurer på ang operasjonen jeg nå har vert igjennom.
LINK TIL SPØRSMÅLSRUNDEN FINNER DU HER –> http://xtinemichelle.blogg.no/1399680868_operasjon__dine_sprsm.html

6 thoughts on “VIDEO – FØRSTE GANG I LEKELAND

  1. Jeg har vurdert å ta med guttungen på lekeland, men usikker på hva slags tilbud de har til de minste barna. Men dette stedet du var ser jo veldig bra ut selv for de minste 🙂

  2. Karoline Johannesen: Så kjekt at du har vurdert å ta med guttungen din på lekeland. Det er virkelig til å anbefale, for det er ikke bare utrolig kjekt for ungene men faktisk også for oss voksne. Ja jeg er veldig fornøyd med lekkelandet jeg var i, det var Leos lekeland jeg var i med min datter 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top