OPERASJON – DINE SPØRSMÅL?

Som jeg har vert åpen om til dere lesere ifra tidligere av, har jeg nylig vert igjennom operasjon. Det er den første operasjonen av noen flere som jeg skal igjennom. Jeg har valgt å ikke enda si så mye om de andre jeg skal igjennom, så det kommer om kort tid ut til dere. Nå med den første operasjonen jeg har valgt å ta, har jeg skrevet grunnen til tidligere, men for dere som er nye inne på bloggen min så er grunnen for den første operasjonen at jeg hadde store plager med brystene mine etter en utfordrende og tøff graviditet. 

Jeg fikk såpass store forandringer med kroppen min å der iblant brystene mine at det ga et resultat med at jeg fikk åpne sår under bystene. Dette gikk jeg med godt over 1 år, før tiden endelig var inne for at forandringen ble en realitet. kirurgene skulle ikke få være bekymret over å bli arbeids ledige med det første. Så dermed var det min tur å få fikset på brystene og til å få endre på den store forandringen på brystene mine som ga denne store plagen. Dermed valgte jeg å operere brystene mine. 

Jeg har ikke enda skrevet innlegget ang operasjonen, med hvordan den var for meg osv. Jeg tenkte derfor at før jeg skrivet det innlegget, er det veldig greit å høre om dere lesere har noen spørsmål til meg ang operasjonen som jeg nå har vert igjennom. Hvis noen av dere har noen spørsmål så kom gjerne med dine spørsmål i kommentar feltet, og jeg kommer til å besvare de i eget innlegg på bloggen. Det er allerede noen som lurer på noe ang operasjonen min, så derfor synes jeg det er veldig greit å høre om flere har spørsmål de ønsker jeg skal svare på. 

Det er vell egnetlig ikke så mye mer å si enn kom gjerne med dine spørsmål! 

Håper dere alle har hatt en strålende fredag og en god start på helgen.

6 thoughts on “OPERASJON – DINE SPØRSMÅL?

  1. Jeg skal ha en lik/samme opperasjon selv grunnet mye av det samme problemet. Så jeg er veldig nysgjerrig på hvordan du har følt deg rett etter og generelt tiden etter operasjonen. Nervøs for den selv.

  2. Karoline Johannesen: Takk for flott spørsmål, skal svare utfyllende i eget innlegg på spørsmålet ditt. Forstår godt du skal ha samme operasjon ettersom du har mye av det samme problemet. Men du trenger ikke å være nervøs for operasjonen, det er en lett å veldig grei operasjon 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top