SKO RABATT TIL DEG!

17. Mai nermer seg med stormskritt og mange har allerede begynt å planlegge antrekket til både seg selv og barne sitt, mens andre ikke har planlagt det helt enda. Noen har kjøpt inn noe og alt, og andre har ikke fått kjøpt inn så mye enda. Her har jeg ikke enda fått kjøpt inn eller tenkt i det hele på et antrekk til meg selv men jeg har begynt å tenke på antrekket til min datter. Hva resultatet blir, er enda usikkert men håper på å komme frem til noe om kort tid. 

Nå som 17. Mai nermer seg og anledninger byr seg for nye innkjøp av både klær og sko, har jeg en stor glede av å innformere dere om lovebaby.no sine prosenter så de nå har på sko! De har hele 30% på alle skoene på nettsiden deres. Det er utrolig flotte sko så her synes jeg det er noe for alle sine sko ønsker. Det er både finsko og mer hverdags sko. Så for dere som har noen annledninger som dere trenger sko til, råder jeg til å klikke dere inn –>HER og se på de nydelige skoene som de har. Om det ikke er noe spesiel annledning men at dere bare trenger nye sko til barne/barna ditt/deres, så er det virkelig en flott side men et flott utvalg. 

Det er ikke bare sko som de har her, men de har også klær. De har klær til barn ifra nyfødt og opp til str 158! Klærne de har er til en overkommelig og fin pris, og selv synes jeg klærne er nydelige! Ikke nokk med det, men de har også sikkerhets ting til hjemmet som de selver, leker, accessories/diverse og nydelig ørepunt til oss mødre. Så de har noe til de fleste! Virkelig en nettside som jeg liker veldig godt.

Men til dere som er på leting etter sko, eller klær til barne ditt nå til 17. Mai eller sjennerelt til sommeren som nå banker på døren. Er Lovebaby en side jeg virkelige annbefaler.

Klikk dere inn –>HER og se på det flotte utvalget de har, og de nydelige skoene som de nå har 30% på. Og klikk hjem noe nytt til både deg selv og barne ditt. Hvem elsker vell ikke pakke i posten og noe nytt til barne sitt? Det gjør iallefall jeg.

Håper dere alle får en flott helg.

Har du vert inne på Lovebaby.no sin nettside?
Har du benyttet deg av sko prosentene som de nå har?
Har du alle planene for 17. Mai antrekket klart? 


// Dette innlegget er skrevet i sammarbeid med Lovebaby.no //

 

2 thoughts on “SKO RABATT TIL DEG!

  1. Såå fine sko! jeg har så små føtter de passer sikkert til meg, hah1
    Ha en fiiin helg du <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top