Easter

Påsken er nå over å besøket som har vert hos oss denne helgen, har nå reist hjem. Helgen har gått alt for fort og tiden har igjen vert fort alt for kort. Uansett hvor mye jeg skulle ønske at helgen og tiden var lengre, er det ikke noe jeg kan gjøre med det. Heldigvis sitter vi alle igjen med minner for livet, og en fantastisk påske feiring å se tilbake på. Minner ble skapt og opplevelsenne av denne påsken vil for alltid være med oss alle. Både dyr og vi mennesker har kost oss, og ingen har blitt glemt. Hestene har blitt trænt, hundene har fått tur og de andre dyrene har også fått sin dose med oppmerksomhet og kos. Vi mennesker har fått gjort alt vi ønsket og mere til, men det er aldri stopp på å ønske mer tid i sammen med fantastiske venner/beste venner. Mina Adeline har fått oppmerksomhet og vært midt punktet hele tiden igjennom hele helgen. Alle har vert like mye engasjert med hun og hun har virkelig hatt det helt topp. Den første påsken hennes ble bedre enn jeg noen gang hadde fårestilt meg. Ikke hadde jeg noen forventninger, men uansett om jeg hadde hatt det, så toppet denne helgen og feiringen av påsken alt i sammen (på en positiv måte). 

På lørdag startet dagen tidlig, men lite søvn kvelden før men humøret til oss alle var på topp uansett. Smågrente trodde vi at vi kom til å bli, men overraskende nokk var det ingen som var det. Hele dagen gikk i å være ute, ettersom det var et nydelig vær som bringte frem sommer følelsen. 

Flere turer iløpet av dagen ble det, og herlig var det! Soling på tarassen i noen timer og trening av hestene ble det også. Og når ettermiddagen kom og vi hadde fått fylt opp alle sine ønsker og mye var blitt gjort var det på tide å ta ut på en litt lengre tur! Det var på tide med en grill tur i naturens vakre omgivelser og påske stemningen i vår idyllet som fikk sommerfølelsen frem. Grillmat var pakket og vognen var full av mat til oss alle, kamera og ved. Humøret var på topp og vi var klare for tur.

ikke trenger vi å reise noe avgårde for å ta ut på tur i naturens vakre omgivelser, vi kan bare gå rett utenfor å begynne å gå ettersom vi bor mitt i naturens idyll. Solen skinte og hudene sprang avgårde med oss hengende etter. Etter en liten stund kom vi frem ved en fiskehytte og der hadde vi planer om å grille. Mina Adeline sov godt i vognen sin og vi alle fant hver våres ting og gjøre. Noen tok bilder, andre grillet mat og min vakre datter sov i vognen sin. 


// Et bilde kan si mer enn turen ord! //

Bilder var tatt og hundene hadde fått lekt og badet, var det på tide med litt mat. Grillmaten var kjempe god og vi gjor det beste ut av alt! Ikke hadde vi med talerkner så vi brukte folie som vi hadde pakket maten i til talerken, noe som fungerte kjempe bra! Kniv og gaffel hadde vi med oss, men å spise med hendene var også like greit. Når enn er på tur så er enn på tur, da er det ingenting som heter å være fisefin (ikke at noen av vi er det da). Etter vi alle hadde fått spist grill maten og var gode og mette hadde også min søte lille datter også fått i seg mat og var god og mett hun også. Så da var det å pakke i sammen alt igjen å sette nesene hjem over. Deilig var det og bevege seg etter enn hadde spist så maten fikk synke ned og enn slapp og komme hjem å være overfylt med mat i kroppen. 

Hundene var trøtte og hestene var klar for å komme inn for kvelden og vi var nokk like trøtte alle i sammen, ja både mennesker og dyr! Mina Adeline fikk lagt seg for kvelden og ikke nokk med det men smart som jeg er, skulle jeg bare ligge i sengen min å høre på min datter når hun snakket og laget kose lyder til hun sovnet. Kort tid etter jeg hadde lagt meg i sengen og lå der med smilet rundt munnen ettersom ingenting er bedre enn å høre den herlige stemmen hennes snakke, så sovnet jeg også. 

Dagen etter var jeg uthvilt og klar for en ny og herlig dag. De andre hadde også sovnet tidlig og jeg hadde ikke gått glipp av noe! Solen skinte og dagen var allerede helt nydelig! Etter morgen stelle var gjort og vi alle hadde fått i oss mat, var det ut å nye været og slappe av å få litt farge på kroppen. Hestene ble også trænt og vi fikk utnyttet tiden godt før besøket skulle reise. Helgen hadde gått alt for fort og tiden hadde fløyet. Skulle virkelig ønske at de kunne være mye lengre, og at tiden og dagene kunne gått mye senere enn hva de gjor og gjør! Heldigvis sitter vi alle igjen med minner for livet og en påske som for meg var den kjekkeste påsken jeg noen gang har hatt! 

Minner for livet og fantastisk påske! Mina Adeline sin første påske ble helt perfekt!  

Hvordan var deres påske?
Hvor var du å feiret påsken?

 

2 thoughts on “Easter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top