MINNER OM KONKURRANSE – VINN GAVEKORT FRA FOTOKNUDSEN

Jeg ønsker å minne dere alle fantastiske lesere om konkurransen som jeg enda har på bloggen. Jeg har vert så heldig å får holde en konkurranse i sammarbeid med fotokudsen, der det er hele 2 som blir trukket ut til å vinne et gavekort hver. Det ene gavekortet er på 500 kr og det andre gavekortet er på 250 kr. Konkurransen er noe som passer for alle, så her er det ingen grunn til å la denne fantastiske muligheten til å vinne gavekort gå ifra deg. 

Det er mange flotte produkter å finne på fotoknudsen sin hjemmeside. noen av porduktene som de har er bla. 
– Fremkalling av bilder
– Forstørrelse av bilder
– Personlig fotobok
– Klær som du kan legge personlig preg på
– Pinal, sekk, lommebok, kopp, matboks, rammer, og utrolig mye mer! 
– Innbydelse
– Takke kort


 

For å delta kan dere gjøre følgende enten her på dette innlegget eller klikke dere direkte inn på konkurransen og gjøre følgende –> HER!

Det eneste du trenger er å ha facebook å gjøre følgende:

– Lik facebook siden til FotoKnudsen ( HER )
– Lik min facebook side til bloggen ( HER )  
– Del dette innlegget på din facebook vegg OFFENTLIG! (Sånn at jeg kan se at du har delt det)
– Legg igjen enn kommentar her på blggen med at du er med og har gjort følgende som står ovenfor, og legg igjen en link til hva du ønsker deg ifra FotoKnudsen. ( www.fotoknudsen.no ) 

OPS! 
Det blir skjekket at du gjør følgende som må gjøres for å være med i konkurransen! Husk også å legg igjen navn og e-mail i kommentarfeltet sånn at jeg kan kontakte deg om du er den heldige vinneren!

Vinneren blir trukket når facebook siden til bloggen min runder 650 LIKER ( Nå er det 639 LIKER ) 
 

Ønsker dere alle lykke til og en riktig god påske! 🙂 

// Denne konkurransen er i sammarbeid med FotoKnudsen.no //


 

4 thoughts on “MINNER OM KONKURRANSE – VINN GAVEKORT FRA FOTOKNUDSEN

  1. Det er veldig snilt av deg å ha konkurranser for oss! Vinnerne er heldige 😀 Du har en veldig bra blogg og en utrolig søt jente;)
    Har en spørsmålsrunde på bloggen min nå, hadde blit VELDIG glad hvis du ville tatt en titt, kanskje lagt igjen noen spørsmål?;) Have a nice day<3

  2. Jeg mente jeg meldte meg på om du har et annet innlegg med denne konkurransen. Men jeg har likt både din og fotoknudsen sin side og publisert dette innlegget offentlig. Jeg gjorde kanskje ikke det 😛 Men jeg vil ha fotorammer fra fotoknudsen. Linkene mine ble ikke godkjent av kommentarfilteret, så jeg får ikke gitt direkte link.

  3. Lina: Jeg har et annet innlegg om denne konkurransen også ja 🙂 Supert at du har gjort dette, da er du med i konkurransen 🙂 Så lenge du har lagt ut link offentlig på facebook siden din til blogginnlegget, likt facebook siden til fotoknudsen og min facebook side til bloggen, Så er du med i konkurransen 🙂 Så det høres ut som du har gjort det rett.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top