Hode på rett kjør

I den siste tiden har jeg følt meg veldig alene. Alene i en stor verden, der jeg egentlig har flere herlige og fantastiske mennesker rundt meg. De stiller opp å hjelper meg med det de kan hjelpe med. Komme med innspel og tanker rundt ting i hverdagen og livet mitt. Men til syvende og sist, er det jeg som tar beslytningene, jeg som tar valgene og bestemmer. Jeg har gått med en stor følelse av å være alene. Ingen forstår min situasjon og hendelser i livet eksakt. Mange forstår den litt, og ganske mye, men ingen forstår den helt ettersom ingen andre enn jeg lever mitt liv. 

Jeg har et fantastisk liv som jeg elsker over alt på denne jord! Aldri har jeg hatt det så bra og godt, men samtidig også tøft og utfordrende pga situasjoner og hendelser som skjer. Mye er igang og som skal skje, men samtidig er det hendelser som jeg også gleder meg til. Jeg kommer til å skrive om dem etterhvert, bedre sakt når tiden er inne for det.  

De siste dagene har jeg somsakt gått med en følese av å stå alene. tøffe valg og beslutninger, etterfølgt av situasjoner og hendelser som skjer og som kommer. Det er ikke altlid like lett å hvite hva som er rett og hva som er galt, men jeg velger å tro at jeg nå har tatt det rette valget for meg om min situasjon. Ettersom hode jobbet på spreng og tenker og følelser var det som sto på spill i hode, valgte jeg å ta meg noen dager til å prøve å sortere litt etter litt, å få hode til å jobbe mer som normalt igjen før jeg var klar for å prøve å sette litt ord på ting. 

Dagene uten blogging har gått i å være sammen med min herligste datter, Mina Adeline. Vi har vert ute og kost oss i finværet, hatt besøk, vert i stallen og kost oss og ikke minst slappet av! Det har vert herlig å det har gjort veldig godt å få de dagene til å bare koble helt av. Ikke har jeg stort vert på mail, facebook siden til bloggen eller noe. Jeg føler jeg nå har fått roet hode mitt og klarer å sette litt mer ord på ting ferm igjennom. Rett å slett få til å skrive i det hele. 

I mellomtiden når jeg har hatt disse “fri” dagene, har min herlige datter hatt 9 måneders dag. Dette ble en herlig dag, som jeg kommer til å skrive om å legge ut noen bilder. Så om dere vil lese om hennes 9 måneders dag, så kommer den ut om ikke så lenge 🙂


 

Nå er påsken igang og jeg vil derfor ønske dere alle fantastiske og herlige folk en riktig god påske!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top