VIDEO – Dance like nobody see you!

Mye latter og glede er det hele tiden her i huset. Vi danser, synger og leker rundt. Jeg har fått noe av dansingen våres på film å laget til en liten film så dere kan få se. Det er en film som iallefall har fått mitt smil frem og latteren lurte seg frem og ut ifra munnen min. Tror det lyser ut av hele filmen hvor gøy vi har det. Jeg trenger egentlig ikke si/skrive så mye mer, dere får heller bare trykke på “play” å se filmen selv 🙂

Håper dere linker filmen og at den kanskje får frem et lite smil rundt munnen deres også 🙂

I filmen er det: Meg, Mina Adeline & min mamma (Mina Adeline sin momma)

Hva synes du om filmen?
Liker du å danse og tulle rundt i huset?
 

 

4 thoughts on “VIDEO – Dance like nobody see you!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top