Vårens friheter

Vårlukten er kommet. solen skinner, og en blå skyfri himmel er det som er å se ute. Endelig er vinteren over og klokken ble i helgen stilt over til sommertid. Ikke at hode mitt enda er stilt over til sommertid! To trøtte mårenen var det som ble resultatet i å forandre på timene. Min datter merket også forandringen av å stile klokken, men det er noe vi fort venner oss til. Herlig er det iallefall å ha lyse kvelder nå! 

Nå når vinteren er over, og våren er her. Fulene kvitrer sin vakre mellodi, varmen kommer mer å mer i luften og solen står høyt oppe på himmelen. Noe regn er det selvfølgelig også, men nyter solskinsdagene til det fulle her. Dagene og tiden våres er ikke mindre rolig nå som våren er kommet. Planer etter planer er det som kommer. Planlegging av 1 års dag, skal også snart igang. Jeg er jo en person som liker å gjøre litt ekstra med sånne anledninger, og har allerede store planer for Mina Adeline sin første bursdag. Tiden flyr og derfor tenker jeg å starte med planleggingen litt tidlig, ettersom jeg la godt merke til at dåps planleggingen fikk plutselig dårlig tid så ønsker jeg å ha god tid med bursdags planleggingn. 

Nå til helgen som kommer, skal meg og Mina Adeline ut å reise. Det er noe vi gleder oss veldig til. Det skal bli kjekt med litt forandringer og litt andre inntrykk. Videre så er det virkelig ikke mindre ting som skjer ettersom at sommeren nermer seg, 17.mai nermer seg, og endel andre ting. Det er flere ting jeg ser veldig frem til. Satser også på å få ta noen små turer og oppleve litt ting sammen med min datter nå som sommeren nermer seg og været er så utrolig mye bedre enn hva det var i vinter. 

Vi har også vert i lekeland. Det var Mina Adeline sin første gang og det var utrolig kjekt. Jeg fikk tatt noen bilder og filmet, så skal prøve å få lagt ut dette om ikke så lenge. Det var meg, mamma (Mina Adeline sin momma) og min bestevennine (En av 3 som er faddere til Mina Adeline). Alle hadde en utrolig morsom og kjekk tid. Uansett om det var ting som var i beregnet til små barn, så var det like gøy for oss andre også, ettersom vi alle liker å være litt barnslige iblant. Noe som de fleste nokk kjenner til, etter de har fått barn. Enn må jo nesten være med å gjøre ting selv for at barne sitt skal få ha det kjekt på sånne plasser. 

Noen av planen jeg allerde har er bl.a dyreparken, kångeparken, turer til rogaland. Har flere planer men ønsker å undersøke mer og planlegge det enda bedre før jeg skriver noe om resten av mine planer. men små turer er noe jeg synes er veldig kjekt. 

Hele dette året ser ut til å være fylt med masse kjekke ting og hendelser. Så har mye å se frem til sammen med min datter. 

Håper dere alle får en flott dag og god start på uka.

Har du masse planer for året?
Har du noen reise planer?

2 thoughts on “Vårens friheter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top