BildeDryss – Little sunshine

Tiden flyr, og det er allerede litt over 8 mnd siden min vakre prinsesse kom til verde. Aldri har 8 måneder gått så fort å vert fylt med så mye kjerlighet, latter og glede. Ikke minst den morskjærligheten som hver å en dag er fylt meg. Både mor å datters kjærlighet til hverandre. Den lærdommen og alt som skjer er helt enorm. Aldri har livet mitt blitt snydd så drastisk på hode, men på en så ubeskrivelig å god måte. Livet har fått en helt annen betydning og det er så store og fantastiske verdier i livet mitt nå etter jeg fikk min datter. Bedre sakt, min datter er mitt liv <3 

Siden Adeline nå er blitt 8 måneder, så var det tid for å ta 8 mnd bilder. Siden jeg har for en liten stund siden kjøpt meg et eget hjemmestudio så har vi tatt disse bildene der. Det er min mamma som tok bildene og jeg tok bildene av hun og Adeline. Jeg ble utrolig fornøyd med disse bildene å har gledet meg utrolig mye til å legge de ut å vise dere de. Adeline var veldig trøtt når vi skulle ta bildene, men hun klarte seg kjempe bra og smilet kom lurende frem etterfylt av den herlige latteren hennes når jeg begynte å trille rundt på gulvet å le å tulle meg til for hun. 

Men nåkk snakk på meg nå! Her er noen av de herlige 8 måneders bildene.


Jeg er utrolig fornøyde å dette er bare litt av bildene som ble tatt. Resten av bildene kommer til å bli lagt ut på Broberg foto sin facebook side iløpet av dagen! Om noen av dere ønsker å se resten av bildene kan dere finne Broberg Foto sin facebook side ved å trykke –>HER! (Trykk gjerne LIKER på den facebook siden, når du er innom der)

Håper dere alle får en flott helg! 

Hva synes du om bildene?
Liker du å ta bilder?
 

 

3 thoughts on “BildeDryss – Little sunshine

  1. Så gøy med hjemmestudio. Har lyst på det selv, men tror jeg skal lage et provisorisk først, for å se hvor mye det vil bli brukt. For hjemmestudio koster vel litt! Kjempefine bilder, du er dyktig 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top