New in – Hello Kitty style

Postkassen smiler. Den er full, men det som fyller den er en stor pakke. En pakke som er sent ifra utlandet, mer eksakt kina. Den har vandret og reist en lang vei, for å komme til min post kasse. Endelig er den her! 

Den etterlengtede pakken, som alltid tar alt for lang tid for å komme. Som alle nokk kjenner til når det er noe enn gleder seg spent til å få hjem! Den hello kitty stelle vesken, er nå annkommet min postkasse og deretter i mine hender. En glede, et smil, ja en spennende tid! Pakken åpner og ferm kommer det, en nydelig hvit og sølv hello kitty stelle veske. Vognen har jeg fått hjem, så stellevesken ble godt plasert på den med en gang. 

Pakket og fikset, klar til bruk. Nå henger den så fint på vognen og skinner i et. Billig var den, men flott resultat ga den. 

Stor fornøyd er jeg, men emmaljunga stelle veske blir det også. Skitten blir det fort, ektra skifte er da godt å ha. 
Fornøyde er vi, og smilet går ikke ned. 

Ønsker du en hello kitty stelle vesker? 
Klikk deg inn –> Her! og du vil finne denne Hello Kitty vesken.  

Hva synes du om den nye stelle vesken våres?
Har du Hello Kitty stelleveske?

Håper dere alle får en flott uke og en fin Mandag! 

Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen din stemme på mitt blogginnlegg, 
ved å trykke på den rosa knappen under og deretter “stem på dette innlegg”!

 

4 thoughts on “New in – Hello Kitty style

  1. Marthe Susann: Tusen takk 🙂 Var ikke klar over at de var tomme nå for denne, men håper de snart får inn flere så du også kan få kjøpt deg en sånn selv 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top