New in – Shiny white

fire hjul, som skinner i svart. fire hjul som er det som frakter en vogn. Noen vogner har tre hjul, men noen har fire. Den skinner i hvit, men det er et skinnende hvit skinn som vognen er av. Ja vi har fått ny vogn her i hus! 

Ventetid og tålmodighet er noe som ikke er min sterkeste side. Men når enn leter etter den perfekte vognen, så er det vanlig og måtte vente litt. Etter mye leting og lesing fant jeg endelig den nye vognen som kunne være den perfekte vognen for meg å min datter. En vogn i hvit var det jeg ønsket, ettersom det allerde er en vogn i svart og rosa som vi har. Etter noen få uker med venting, var den endelig fremme og klar til henting. Speningen var stor, og vi var mer enn klar. Den nye vogna var satt opp å like klar som oss. 

To store smil på en utrolig glad mamma å en like glad datter. Vognen var perfekt og falt i smak med en gang. Lett å slå opp, lett å sette ned igjen. fire hjul i perfekt størrelse, som svev rundt som en drøm. Det var en fryd og trille rundt og lett for meg som har nakke skade også. Håndtaket kan justeres i høyden som er god for meg å ha den i, og lett å justere i rette høyde for andre. Når den blir skitten, er den lett å vaske ettersom det er skinn vogn. Spotsdelen var det vi ønsket til vognen, for en liten baby er hun ikke lengre nå. En stor jente er det hun har blitt nå. God støtte i en god sportsdel i den nye vognen, gjor at min lille prinsesse synes det er kjekt å sette seg i vognen nå. Selen er lett å feste og åpne, å godt humør er det som er nå når selen blir festes. 

Elegant er det rette ordet som beskriver vognen og merket på vognen er emmaljunga! Min første emmaljunga vogn, men ingen vogn kan noen gang sammenlignes med denne. Fornøyd var jeg med den andre vognen jeg har, men etter emmaljunga vognen kom i hus er det virkelig den som har falt best i smak! 

Forskellige typer vogner er det, men vognen jeg valgte heter emmaljunga city cross. Den nyeste typen som er for dette året, 2014. En overkommelig pris, og en fantastisk vogn! 

Info om vognen:
– Det er aluminiumsunderstell som gjør at det blir lav vekt, komfort, styrke og smidighet
– Leatherette-fargene på ultralettvektsstål i Chrom
– Inklusiv regntrekk samt sol og innsektsnett (sol og insektsnett er i vognen, som du bare tar ferm med å skyve opp en glidelås)
–  TPU hjul og sportshåndtak
– Utrolig lette sportlige felger
– kan kjøpes komplett med City Bag Supreme for baby 
– Kan brukes opp til barnet er 3 år
– Vekt Understell : 6,5 kg
– Vekt Hjult : 2,2 kg
– Vekt sportsvogndel: 5,9 kg
– Yttermål sammenslått: 89 x 60 x 47 cm (inkl hjul, lengde x bredde x høyde)
– Leatherette kunstskinn vogner er laget av et dyrere og noe tyngre stoff 


Tåmmel opp, denne vognen her er topp! 

Vognen er skinn vogn, men er ikke ekte skinn! Det er kunstskinn. Fargen som jeg har valgt på vognen jeg har heter : White Leatherette. Som nevnt tidligere har jeg valgt og kjøpe denne vognen med bare sportsdelen, og som nevnt ovenfor så heter den typen jeg har av denne vognen Emmaljunga city cross og er 2014 utgaven.  Fottrekk og stelleveske i samme farge ifra Emmaljunga har jeg også bestilt, men det har ikke enda kommet. Venter spent på det enda! 

Om noen er på leting etter vogn så er virkelig dette en vogn jeg personlig vil annbefale andre også. Her er både jeg og min datter super fornøyde så det var et bra kjøp for oss. 


Har også funnet en liten film på youtube om denne vognen så dere kan få se bedre hvordan denne vognen er, for de som ikke kjenner til den.

Har du Emmaljunga vong?
Hvilken vogn har du?
Er du på leting etter vogn?  


Jeg blir veldig glad om du vil legge igjen din stemme på mitt blogginnlegg, 
ved å trykke på den rosa knappen under og deretter “stem på dette innlegg”!

#mammablogg #ungmor #alenemor #barnevogn #vogn #sportsvogn #emmaljunga #new #newin #hvite #film #bilde #kjøp #info #anbefaling #fornøyd #elegant
 

12 thoughts on “New in – Shiny white

  1. Det var en fin vogn! 🙂 Jeg har en emmaljunga vogn jeg også, men den har to svingbare hjul og er kremfarget, så den er ikke i bruk. Ønsker meg en hvit en jeg også 🙂

  2. Marthe Susann: Tusen takk 🙂 Så kjekt at du også har emmaljunga vogn, men synn den ikke er i bruk. De vognene er nydelig i kremfarget også, men forstår godt at du også ønsker deg en hvit 🙂

  3. Ja, de er fine i kremfarget også, men man blir fort lei den fargen og den dag i dag syns jeg den er veldig stygg “/ Men når jeg må begynne å bruke sportsdelen så tar jeg vogna i bruk igjen 🙂

  4. Kjempefin vogn!:) Har selv Emmaljunga smartDuo, men planlegger å bruke sportsdelen (når vi kommer så langt) som barnehagevogn og kjøpe ny som tar litt mindre plass. Hvordan er det når du skal frakte den? hvor liten får du den? Selv har vi allerede ett hundebur i bagasjerommet som skal ta stor plass så må ha en liten vogn 😛

  5. Marthe Susann: off, det er ikke noe kjekt når det er sånn :/ Ja det forstår jeg, håper du klarer å like den bedre når du får begynne å bruke sportsdelen eller får kjøpt deg en hvit etterhvert 🙂 er jo viktig å like vognen som en bruker 🙂

  6. gressenka: Tusen takk 🙂 Det hørtes jo veldig greit ut å bruke den til barnehagevogn 🙂
    Det er en stor vogn ettersom den er så solid og god vogn. så siden jeg ikke kan pakke sammen overdelen av sportdelen men bare bunnen så tar den litt plass. Så jeg har en stasjonsvogn så den tar endel plass bak i bagasjerommet. Har også hund, men har ikke fått testet ut hvordan det er å ha hundeburet i bak nå etter jeg fikk denne vognen 🙂 Men har ikke stort hundebur siden jeg har en liten hund 🙂 Forstår godt dere må ha en vogn som ikke tar så stor plass siden dere har et hundebur bak i bagasjerommet så tar stor plass 🙂

  7. Emmaljunga er genial jeg har eemmaljunga nitro city brown flower.Valgte brun fordi hvit hvis det blir skittent en plass på den er det enkelt å se :p ønsket selv hvit før men brun var like fin 🙂
    Men sitter Mina adeline godt i den? så litt ubehagelig ut på det nederste bilde.Hvis du skaffer deg en tynn vårpose med antiskli under så kan det være litt bedre for henne å sitte oppreist 🙂
    Hvis hun ikke sitter selv så tar du bare setet lengre ned,med mindre du har det så lavt du kan ha det på vogna?men trodde det gikk lengre ned,gjør det vertfall med min!
    du kommer ikke til å angre kjøpet vertfall!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top