Mmm – mamma

En liten barne munn, beveger seg og prøver å formulere ord. Den søte lille stemmen formulerer ord etter ord. Et ord går på repert, men samtidig blir det aldri kjedelig. Mamma sier et ord, og en søt liten barnestemme formulerer det samme ordet. Øving blir det mye av, men ordet kommer like flott ut ifra den søte lille munnen som sier det samme. Med en vakker liten stemme, som smelter et mammahjerte. Smilet går aldri ned og stoltheten blir aldri mindre. 

Hver tid, hver dag, hvert øyeblikk er et evig øyeblikk. Øyeblikk som er fult med kjelighet, stolhet og alt enn kan tenke seg. Hver tid har sin sjarm, en evig sjarm fylt med lykke. Ingen tider kommer igjen, de går bare frem og etter later seg de mest fantastiske minnene som foralltid vil bli holdt tett til et mammas hjerte.

Morsdagen 2014, kom det første ordet. Ordet varmet og smeltet et mamma hjerte til et rørende og gledelig øyeblikk. Det første ordet min datter, Mina Adeline sa var “Mamma”. 

Nå har jeg endelig fått filmet når min datter sier “mamma”, så her får dere se og hør min herlige datter si “mamma” 🙂

 

 

Mina Adeline har fått tenner nede og holder på å få tennen oppe (de er snart igjennom), og siden dette er så spennende har hun begynt å bruke leppen sin på en morsom og søt måte. Så det er noe som en ser veldig tydelig på filmen når hun snakker. Selv synes jeg bare det er kjempe søtt og får ofte en herlig latter av de nye grimasene og morsomhetene som min datter har begynt med for å utforske tennne 🙂 

Håper dere alle får en flott helg!

Beklager sen og dårlig oppdatering. Har begynt med en ny rutine som har vert litt krevende for meg, men nå begynner den å bli lettere og det er en rutine som er helt super for meg og min datter. 

5 thoughts on “Mmm – mamma

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top