S.O.S

Kjære offentlige dagbok! 
Lite blekk med ny informasjon kom det ikke i går, ettersom dagen ble en litt annerledes og hektisk dag. Min datter har nå vert syk i noen dager, og jeg har hatt roen hele tiden. Eller nesten hele tiden. Søndag ble en dag som tok veldig på for min del. Når mørket meldte sin annkomst å min datter var i seng etter en lang og hektisk dag, kom tårene fem og kroppen sa stopp. Jeg var sliten og derfor kom tårene ferm. En mor og alene mor blir alltid sliten i blant. Det hadde vert en lang der der min datter hadde vert veldig dårlig å hatt oppkast og løs mage. Samtidig var hun også dårlig og derfor sov hun mindre og dårligere enn ellers. Dette tok veldig på siden jeg ikke var i form selv heller, og da ente det med at tårene kom automatisk når kvelden kom å skuldrene ble senket for da kom roen i kroppen. Når jeg er rundt min datter får jeg hele tiden mer engeri, hun er lyspunktet og alt for meg så der er helt merkelig hvordan det fungere. Kroppen kan være sliten eller jeg kan ha en dårlig dag men uansett så blir dagen og alt annet glemt når jeg er rundt min datter. Så derfor ble det sånn når hun hadde lagt seg og alt roet seg at dette ble resultatet. En god natt søvn, var det som skulle til å jeg var ladet godt opp igjen med masse energi og overskydd. 

Der imot så pågikk det på Mandagen også at min datter var syk og hadde løs mage og oppkast for andre dagen. Dette pågikk og ga seg ikke så når Tirsdagen kom, ble resultatet at legen ble kontaktet. Baktanken med at jeg ringte legen var at hun hadde hatt disse plagene i 3 dager og jeg begynte da å syntes at dette ikke var bra. En dag er greit, da bekymrer jeg meg ikke sånn, siden det er normalt å være syk. Etter 3 dager med ønsket jeg å hører med de som kan med dette. Telefonen ente med at vi bare måtte sette oss i bilen og kjøre bort til legen.

Glad var jeg for å endelig få sjekket dette ut å få sjekket høret hennes, siden hun har vist at hun tydeligvis har plager med det ene øre. Veien til legen er et stykke, men heldigvis sov hun i bilen så turen gikk greit å min datter fikk endelig sovet litt godt. Lege besøket ble egentlig et bra resultat, ettersom alt så bra ut med min datter. Ingenting var å finne som lå til grunn for at hun er dårlig, har hatt oppkast disse dagene, løs mage og viser at hun har plager i øre. Legen syntes også at hun så uforskappet god ut til å ha disse plagene, noe som min mor alltid fikk høre om meg når jeg var syk. Ingenting er bedre enn at alt er bra, og da er det tydeligvis bare et virus eller noe som hun har i kroppen og ikke noe som er galt. 

Hun har heldigvis ikke kastet opp videre ut over dagen i går og det virker som det kommer seg mer i dag. Hun er glad og fornøyd og mer opplagt enn de andre dagene. Søvnen er også litt bedre i dag. Så ser ut som det går rette veien nå. Magen hennes har ikke enda kommet seg, men satser på at det kommer seg fort. 

Har du blitt syk nå som våren har kommet?

 

6 thoughts on “S.O.S

  1. Linn Merete: Off, er ikke kjekt når de blir syke å så mye å lenge :/ Men er fult klar over at det kommer til å bli mye sykdom når hun begynner å barnehagen :/ men så blir det bedre når de har fått bygget opp imunforsvaret, så da kommer det seg 🙂 Har selv jobbet i barnehage, så kjenner til det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top