DAGENS ANTREKK – Pretty little star

God morgen alle sammen! 
Her har vi vert våken i flere timer nå og fått kost oss masse allerede. Mina Adeline har nylig begynt å bli en mårenful, som endelig begynner dagene tidlig. Noe jeg synes er veldig herlig. Liker å våkne tidlig ettersom jeg føler jeg får så mye mer ut av dagen da. Sover jeg for lenge føler jeg at hele dagen er ødelagt og har forsvunnet. I går var en heltids dag der Adeline var veldig dårlig. Hun kastet opp og viste på flere måter at hun var dårlig. Så sykdom har allerde kommet i huset igjen. Selv er jeg også dårlig, men langt ifra så dårlig som min datter var. Jeg har aldri tid til å være syk nå etter jeg ble mamma, så jeg prøver å trosse det på alle mulige måter å står på videre uansett hvor dårlig jeg er eller har vert når vi har vert syke tidligere. 

I dag våknet hun og virket bedre, hun er enda syk men håper å tror det går rett veien med å bli litt bedre! Vi har vert inne i går å i kommer nokk til å bare være inne i dag også tiden hun er såpass dårlig å siden det er endel vind ute. Ønsker ikke å risikere at hun skal bli verre. Så da blir det kosedag inne med lek og morro. 

I dag ble antrekket til min datter en herlig kosedress ifra Hust & Claire som er grå og rosa (med stjerne), rosa raggesokker og et lite rosa hårband med en rosa og hvit prikkete sløyfe.

// Hust & Claire kosedress – Barnas Hus //
// Hårband & sløyfe – Barnas Hus //
// Raggesokker – Cubus //

Det er domt at min datter skal bli syk og at jeg også er i dårlig form disse dagene, siden det er så nydelig vær ute. Heldigvis skal det være så flott ver nå en liten stund så satser på at formen til oss begge er mye bedre på kort tid, så vi kan gå ut og nyte det flotte været. 

Jeg håper dere alle har hatt en flott helt og får en fin uke 🙂

Hva synes du om dagens antrekk?
Har du blitt syk nå som våren har kommet? 
Har du noen barneklær i Hust & Claire?

 

8 thoughts on “DAGENS ANTREKK – Pretty little star

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top