Dagens antrekk & Sykdom x2

Go kveld alle sammen!
Jeg har tatt bilde av antrekket som min datter hadde på seg i dag, jeg tok det i formiddag å hadde store planer om å legge det ut for mange timer siden. Ettersom dagen ikke ble helt som planlagt og siden Adeline har blitt syk og jeg ikke er helt i form selv, så har jeg ikke fått muligheten til å få legge det ut før nå. Jeg er veldig sliten å årker derfor ikke skrive så veldig mye nå i kveld. Jeg ønsker derfor bare å legge ut noen bilder å vise dere Mina Adeline sitt antrekk for i dag. Jeg føler at uansett hvordan å hva jeg skriver nå så blir der ordlakt på en merkelig måte som lett kan tåles på enn helt annen måte enn hva jeg ønsker å mener med det jeg skriver. Så derfor velger jeg å ikke skrive noe mer i kveld å heller legger ut noen bilder nå om antrekket, så blir det kveld etterpå. En god natt søvn hjelper alltid! 🙂

// Kjole – Barnas Hus//
// hårband – H&M //
// Tøffler – Hjemmelaget av Mina Adeline sin momma // 

Hva synes du om dagens antrekk?
Har du blitt syk nå som våren har begynt å komme?

 

2 thoughts on “Dagens antrekk & Sykdom x2

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top