Ukas inkjøp

Denne uken har virkelig rast avgårde. Føler det nettopp var mandag, men nå er det fredag og helg! Helgen her i hus, går i det samme som ukene. Hver dag er en helg for meg men samtidig en arbeids dag. En arbeids dag med lykke og glede hver dag. Et arbeid du aldri går lei! Jeg elsker liver som mamma, å føler jeg har mye større og faktisk skjennerelt at jeg har mer verdier i livet nå etter jeg ble mamma. Livet ble snudd på hode, og ble helt annerledes men samtidig på den beste måten noe gang. 

På Onsdag var vi alle i Lyngdal og hadde en super fin dag der borte, sammen med familien min. Det var herlig og komme seg litt bort ifra alt og gjøre noe helt annet en hel dag. Fantastisk var det også å treffe familien min igjen å bruke dagen sammen med de. 

Jeg har som tidligere skrevet at jeg har shoppet litt denne uken, mer eksakt på Ondag. Både i Lyngdal og når vi var på vei hjem igjen, ble det noen små inkjøp til min herlige lille prinsesse! Jeg har jo blitt ekstremt dårlig til å kjøpe noe til meg selv etter jeg fikk Mina Adeline, men dette er langt ifra unormalt for en mamma å gjøre. Iallefall i min lille verden, er det helt normalt at enn heller ønsker å kjøpe ting og bruke pengene sine på barne sitt, enn på seg selv. 

Inkjøpet ble ikke det største, men det er ikke mengden på inkjøpet som teller! Det er hva enn trenger og har brukt for som teller og gleden i det enn kjøper, etter min mening. 

Inkjøp:
– Sove pose //Barnas Hus//
– Sko //Barnas Hus//
– Leketeppe //Barnas Hus//
– Sparebørste //Nille//

Sove posen (som jeg kaller det) er av merket Turiform. 
Den er litt tykk og er derfor veldig grei nå som det enda er litt kalt. Min datter har en tildens til å sparke av seg dyna, og når hun har denne på seg så trenger jeg ikke å være bekymret for at hun skal bli kald og fryse. Det er også veldig greit for min del iallefall å bruke enn sånn pose, ettersom hun har blitt veldig aktiv når hun skal sove og når hun våkner. Hvis jeg ikke er rask nokk oppe igjen med en gang det er en lyd så har hun snydd seg ifra rygg til mage. Dette er noe jeg ikke er så veldig glad i at hun gjør når hun skal sove og derfor synes jeg det er veldig greit å bruke denne posen. Hun klarer heller ikke å bevege seg så lett rundt i senga, som hun vanligvis gjør. Hun klarer å bevege seg litt selvfølgelig, men ikke på samme måte og nivå som hun klarer uten denne. 

Designet på denne posen elsker jeg! Den er i en lys grå/brun farge med hvite stjerner på. Jeg har virkelig blitt hekta på alt som har stjerner på seg og har likt det over lengre tid. Så er veldig glad for at det er mer å mer av barne ting som er med stjerner. Den har også en veldig grei måte å åpnes på. Det er trykk knapper oppe ved skuldrene som en kan åpne den med + den har glidelås rundt den ene lang siden og ned ved den nederste kort siden. Dette gjør det lett og legge barne mitt oppi og lett å ta hun ut av den igjen. 

Den er kjøpt på Barnas Hus i Kristiansand! Utrolig koselig mennesker som jobber der og jeg synes det er en super sørvis og veldig god hjelp å få der inne. Jeg har handlet hos de ifra tiden da jeg gikk gravid og har fortsatt å handle der etter jeg fikk min datter også. Er en av få barnebuttikker jeg virkelig koser meg i, når jeg er der. Men hvem koser seg vell ikke når de er innom en barnebutikk, der det også er en sper sørvis/kundebehandling. Noen av de som jobber der har sett min datter ifra når hun var nesten nyfødt. Det er alltid så koselig når jeg treffe de igjen å de ser hvordan min datter har utviklet seg og vokst. Det er virkelig den eneste barnebutikken som husker meg og min datter igjen og som tar seg så god tid til oss når vi er der. 

Super fit er merke på de nye og føste årntlige skoene som min datter har. De er utrolig lette og de er enkle og raske å ta på hun. Varme er de også, noe som var veldig viktig for meg siden vi enda har snø. Samtidig som at det var viktig at skoene var varme, så var det også viktig for meg at det skulle være en god sko nå som min datter snart begynner å bli mer å mer aktiv med å ønske å stå op begynne å gå litt etter litt. 

Fargen på de er knall rosa, men samtidig en behagelig rosa farge. De har refleks på seg og lokkes/åpnes med bårrelås. En sko jeg er til nå veldig fornøyd med og gleder meg til å bruke enda mer og se hvordan de er for min datter. 

Skoene var på 50% nå når jeg kjøpte de så synes det var en overkommelig og fin pris, etterso det er årntlige og gode sko. 

Disse skoene er også kjøpt på Barnas hus.

Leke teppe en endelig i hus! Jeg har klart å endelig få summet meg til å kjøpe et leke teppe til lekegrinden av min datter. Dette er jeg super fornøyd med! Siden hun begynte å stikke bena sine ut ifra sidene på lekegrinden og siden jeg ikke hadde leketeppe til hun (til lekegrinden) så var det virkelig på tide å få dette hjem. Jeg er veldig fornøyd med dette ettersom det går opp på sidene og knyttes fast på alle 4 sidene på grinden. De knyttes på utsiden så min datter får ikke fatt i bandet. Myk og god er den også, så her kan hun virkleig ikke dunke seg når hun går ifra mage til rygg og omvent. Bena hennes slipper jeg også at de skal henge ut mellom spinkleme på sidene. 

Designet på denne er selvfølgelig hvit med rosa stjerner! Og merket er My Room. Denne er også kjøpt på Barnas hus.

Til slutt ønsker jeg å vise dere den søte lille sparebørsa jeg kjøpte til min datter.
Det er som dere ser, en gynge hest sparebørse. Den var bare helt perfekt for min datter, så dette var noe jeg måtte ha til hun! Hun har allerede fått spart litt penger osm vi nå skal få legge på denne søte sparebørsa.

Denne sparebørsa er kjøpt på Nille i Lyngdal, men har den nokk på de fleste Nille butikkene.

Jeg håper dere alle får en flott dag, og ikke minst her fantastisk helg.

Hva synes du om ukas inkjøp?
Har du sånn sove pose til barne ditt? 
Hvor handler du ting til barne ditt?

 

 

 

20 thoughts on “Ukas inkjøp

  1. Så fine ting:) likte soveposen! Jeg bruker sovepose fra Stokke på bebisen min, kjempefornøyd!

  2. Myiie: Tusen takk 🙂 Så bra du er fornøyd med stokke sin sovepose! 🙂 Den tror jeg ikke jeg har prøvd, men er veldig kjekt å høre hva andre bruker av soveposer å teste ut litt å se hva enn liker best 🙂

  3. Utrolig søtt ! Har ikke barn selv, men kjøper mye til broren min ! 🙂
    Jeg har en konkurranse på bloggen min, der kan du være med i trekningen av gavekort på G-sport p verdi av 1000kr. Alt du trenger å gjøre er å stemme på meg på Facebook. Veldig enkelt og veldig lett. Instruksjonene ligger på bloggen min. Gjør du det hjelper du meg med å oppnå drømmen min. Jeg vil være svært takknemlig !
    Ha en fin dag videre !

  4. utveksling2014: Tusen takk 🙂 Så kjekt at du kjøper mye til broren din, det er jo kjempe snilt av deg 🙂

    Takk for at du opplyser om konkurransen du har på bloggen din, skal klikke meg inn å se 🙂

    Ha en flott dag videre du også! 🙂

  5. mye fint !
    Om du hjelper meg å få tilbake leserantallet mitt, ved å sjekke bloggen min og kommentere , blir jeg veldig glad 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top