Video – Hyper? Nei det kalles glad!

Klokken går å søvnen har virkelig slått til i hode å øynene mine! Etter er lang og utrolig kjekk dag er det vanlig og være trøtt å sliten, men humøret er på topp å jeg er virkelig utrolig glad etter en så herlige dag som det har vert i dag. Solen har skint så fint og varmet opp denne dagen, og vi har vert i Lyngdal og storkost oss sammen med mine besteforeldre. Jeg hadde tenkt å skrive om det i kveld til dere lesere, men ettersom jeg er så utrolig trøtt så har jeg valgt å droppe å risikere å sovne forran tastaturet, og heller skal legge meg å våkne opplagt og i topp humør i morgen. Humøret er alltid på topp, ettersom det ikke er mulig og ikke være super glad når jeg har en så herlig liten solstråle som det min datter er. Så i morgen kommer det ut en blogg med masse herlige og flotte bilder og skriv ifra dagen i dag. Der jeg også kommer til å legge ut bilder ifra dagens flotte innkjøper. 

Nå før jeg sovner sitter jeg å ser på noen herlige filmer som jeg filmet for litt siden av min lille prinsesse. Jeg kom over en som virkelig får smilet mitt frem, og ønsket å vise den til dere lesere. Det er en film av min datter når hun egnetlig skulle sove litt på dagen, for en liten stund tilbake. Men hun var langt ifra trøtt å ble bare liggende å tulle og kose se i sengen i steden for. Dette fikk jeg filmet, noe jeg er veldig glad for. 

gNqd5DWQw2M

Jeg håper dere alle har hatt en strålende dag. 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top