Klikket hjem fra Ebay!

Flere å flere har begynt å handle på ebay. Det er både enkelt og enn kan spare penger på å gjøre det. Noen ting er utrolig billig og andre ting er dyrere igjen. Så lenge enn kjøpe ting som koster 200 kr eller under så slipper enn også å betale for å få det inn i norge. Ikke nokk med det men noe av det di har på ebay har gratis sending, mens handre ting koste bitte litt for å få det sendt. Denne geniale, lettvinte og ikke minst gøyale shoppingen har jeg også nå begynt å benytte meg av. 

Jeg han kommer over flere ting der inne som jeg aldri har funnet i norge, så må si jeg er prositivt overrasket og glad for at det er en side som ebay på internett. ebay er jo “gammelt, nytt” og mange har benyttet seg av denne shoppingen over lengre tid. Men for noen er det helt nytt. Samma kan det være, kjekt er det uansett 🙂

Etter å ha klikket seg rundt og kommet over så utrolig mye fint, har jeg endelig fått klikket hjem noe jeg har ønsket å finne lenge! Jeg kom over en Hvit Hello Kitty stelle veske og ikke nokk med det, men den kostet under 200 kr! Mer eksakt så kostet den faktisk bare kr 102,-  Det er en veske som kan brukse til egentlig hva enn ønsker men jeg skal bruke den som stelleveske til min datter. Jeg venter nå spent på at den skal komme i posten, men det kan ta litt tid ettersom den har en lang reise for å komme til norge. Spent er jeg å jeg skal legge ut bilde å skrive om den å hva jeg synes om den når jeg får den hjem. Om noen av dere også ønsker å kjøpe en hvit eller svart Hello Kitty stelle veske eller ønsker å kjøpe denne vesken og bruke den til en vanlig veske så finner dere den –>HER! Det er også gratis sending på den. 

Jeg gleder meg veldig til å få en ny stelleveske til min lille datter, ettersom jeg er så utrolig lei den jeg har og føler veldig for å bytte den ut nå. 


( Bilde er lånt fra Ebay.com )
// www.ebay.com – kr 102,- + gratis frakt! //

Har du kjøpt ting ifra ebay?
Hvilken stelle veske har du?

8 thoughts on “Klikket hjem fra Ebay!

  1. Det er bare klær du må betale toll på, så hvis du f.eks. bestiller bøker i utlandet, så kan du godt bestille for over 200kr 🙂 Men kan godt hende at vesker og lignende gjelder som klær – i hvert fall gjør tekstiler også det 🙂

  2. ingrid: Kan godt hende du har rett, men det er nokk forskellig ifra hva enn bestiller 🙂 Både saler og heste utstyr blant annet som ikke går under klær og tekstiler må enn betale toll på når det er over 200 kr 🙂 Men somsakt, skal for all del ikke si at du har feil. Dette er ikke noe jeg kan så mye om 🙂

  3. beat er livsfarlig. Har sløst bort endel penger der selv. Masse stæsj til huset, samt en god del Hallo Kitty ting. Ingen hemmelighet at jeg er stor fan!

  4. Hild Frøya: Jeg forstår desverre ikke helt hvordan det kan være livsfarlig? Er nokk raskt til å bli revet med å bruke mye penger der ettersom det er til en så grei og billig pris enn finner forskellige ting til 🙂 Så forstår godt du har endel der til både huset og av Hello Kitty ting 🙂 Kjekt å høre andre som også er stor fan av hello kitty 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top