Hello Kitty mani

her i hus går det virkelig i to ting! Rosa og hello kitty. Barnslig eller ikke, det bryr jeg meg ingenting om. Et barn har jeg og alene mor er jeg. Da skal jeg fint få ha det jeg ønsker rundt meg av farger, interiør og ting. Selvfølgelig har jeg mye lyst av interiøs osv, og jeg liker å ha en lys sjanger der jeg pynter og dekorerer med rosa ting. Alltid har jeg likt fargen rosa og sånn kommer det nokk alltid til å være. Kall meg barnslig eller hva du vil, det bryr jeg meg ikke om. Jeg er den jeg er, uansett om andre liker det eller ikke. 

Nå etter jeg har fått min datter, ja faktisk snart hele 8 mnd siden. Har det blitt rosa, hvit og HELLO KITTY, som det går i her i huset! Mina Adeline har begynt å få utrolig mye og flotte ting i hello kitty. Jeg har samlet sammen litt av det hun har og jeg fant ut at det var litt mer enn jeg hadde trodd. Enn legger nokk ikke sånn merke til det når alt er plasert i forskellige rom i huset, enn når det blir samlet i sammen. Jeg har tatt bilde av noe av det hun har og tenkte derfor å vise dere litt av hello kitty samlingen som jeg har til min datter. 

Mina Adeline sin Hello Kitty samling:
– Reise koffert
– Bade såpe
– Nattlys
– Nattlys med musikk 
– Hår klemmer og strikker
– Vådservietter
– Plaster
– Sko
– Tepper
– Vognpose
– Bil sete
– Klær
– Kjoler
  – Bukser
    – Gensere
         – Strømpebukser
  – Sokker
– Inne sokker med antiskli under
– Tøffler
– Utedress
– Lue
– Leker
– Talerken/skål
– Drikke flaske
– Pute
– Hårbøyle
– Tovede tøffler 
– Jakke 

Det som er på bilde og det jeg har skrevet opp er bare litt av det hun har av Hello Kitty. Venter også på en hvit stelle veske som er på vei i posten som også er i Hello Kitty. Så som dere nokk har nå forstått, så har hun endel av Hello kitty ting og det er de som det går i her i huset! 🙂 Ikke bare er det jeg som plukker ut at hun skal ha Hello Kitty, men hennes favuritt leke er blant annet den ene Hello Kitty leken sin. Hun har plukket ut selv blant mange leker som hun leker med at det er hennes favuritt leke. Hun har flere favuritt leker også, men den er blant annet en av de.

Selv er jeg også utrolig glad i Hello Kitty. Mange vil nokk si at det er barnslig, men det er som andre ofte sier “enn er ikke voksen før enn tørr å være barnslig”.

Håper dere har hatt en fin dag så langt og får en flott dag videre!

Har du en figur eller et merke du har mye av til barne ditt?

 

13 thoughts on “Hello Kitty mani

  1. Guud, så mye fin! Den lille jenta mi er bare to måneder men har allerede startet hello kitty samlingen her også. Har i alle år selv elsket hello kitty, og ikke vokst det av meg. Nå er jeg nitten år, men da jeg fylte atten fikk jeg mange gaver i hello kitty og en hello kitty kake. Så her i huset er det også en “barnlig” mamma, men liker det! 🙂

  2. inastamnes: Tusen takk 🙂 Så kjekt! 🙂 ååå, høres så gøy ut å få mange gaver i hello kitty å ikke minst så kult at du fikk hello kitty kake! 😀 Det hadde jo vert en drøm å fått! 🙂 Godt å høre jeg ikke er den eneste så er en “barnslig” mamma! 🙂 Velger å tro at det er litt mer kjekt for barne også når mammaen er barnslig, hehe 🙂

  3. Linn Merete: Jepp, det ble kjøpt da jeg gikk gravid 🙂 Hadde tenkt å kjøpe barnevogn også men valget ble en annen vogn 😛 Jeg la ut på bloggen da jeg fikk den hjem når jeg var gravid, men skal legge den ut på ny på bloggen så dere kan få se Hello Kitty bilsete 🙂

  4. Du er nok ikke barnslig, jeg liker rosa selv og driver nå og selger knall rosae iPhone 4 og 4S og allerede mange som har lyst på, så nei er ikke barnslig 😀 Bare du også og kontakt meg på epost vist du vil kjøpe KNALL ROSA mobil !! 😀 Med en slik iPhone blir du hvertfall en tøff MOR !!! 😀

  5. Kristine.: Tusen takk for koselig kommentar 🙂 Så kult at du også liker rosa og nå holder på å skal selge en knall rosa iphone 4 og 4S 😀 Hadde vert utrolig kult med en knapp rosa mobil men hadde selv iphone 5 men måtte bytte mobil ettersom vi bor på en plass det er dårlig dekning og jeg gikk hele tiden så å si uten dekning der vi bort da jeg hadde iphone :/ men snilt av deg å gi meg muligheten og at du kommenterte at du selger disse mobilene 🙂 Det er en heldig eier, den som får en sånn 🙂 Hehe, jeg satser på at jeg kan være en tøff mor uansett om jeg ikke har en knall rosa iphone 😀

  6. Har omtrent bare hellokitty her i hus 🙂 jeg hadde selv en hellokitty fase 5 år før datteren kom til værden 🙂 etter 7 år har det samlet seg opp litt for mye 😀

  7. Bambi: Så utrolig kult at du har så mye Hello Kitty i huset ditt 🙂 Kan tenke meg det har samlet seg opp utrolig mye fint av Hello Kitty ting etter 7 år 😀 Så utrolig kjekt! 🙂

  8. Syns ikke det er barnslig i det hele tatt jeg. Er selv stor fan av den lille søte pusekatten. He he. Ble mye Hello Kitty på Ingrid når hun var liten også. Jeg hadde til og med en Kitty kosedress selv!

  9. Hild Frøya: Godt å høre andre som også er stor fan av hello kitty og som ikke synes det er barnslig i det hele tatt 🙂 hehe, så kjekt! Kan tenke meg det var mye fint du fant til hun i Hello Kitty! 🙂 Det hørtes deilig ut med en Hello Kitty kosedress 🙂 Hvor fikk du kjøpt det?

  10. Sant så sant også er du jo pen også som mor og det er skjelden at man ser, nesten alle er stygge, men det var ikke du 😀 Det var dumt med dekningene… hadde det sånn jeg også.. ikke gøy i det hele tatt 🙁 men kan ikke du uansett kontakte meg på epost ? 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top