Tiny little feet


En jentes drøm er jo å ha walk in closet, fylt med klær og sko. Der det er organsiert og system i alt! Lett oversiktelig og lett og finne frem. dette er iallefall min største drøm når de kommer til alt av klær og sko. Bedre sakt, en dag når jeg har fått kjøpt meg småbruket jeg ønsker å kjøpe skal jeg bygge til walk in closet til både meg og min datter! 🙂 Hehe, drømmer meg virkelig bort nå og fantaserer med hvordan jeg ønsker mitt eget walk in closet skal se ut. Men tilbake til realiteten, her å nå! En prinsesse trenger jo selvfølgelig sko, masse sko. Ikke minst masse klær også. men fokuset nå er sko! Min lille datter har begynt å få en søt liten sko samling, men hun vokser så utrolig fort ut av skoene enda. Så det er somsakt bare en liten søt samling hun har nå 🙂 

Siden sommeren nermer seg og siden hun vokser så utrolig raskt så må jeg snart gå på shopping tur for nye innkjøp av sko til Mina Adeline. Det er alltid like kjekt å gå på shopping for nye innkjøp til min datter. Men hvem elsker vell ikke å shoppe å iallefall når det er til sitt eget barn? Det gjør iallefall jeg! 

Tiny little feet

Øverst til Venstre:
– Hello Kitty ballerina sko – H&M 
– Hello kitty sko – SparKjøp
– Hello kitty converse – SparKjøp

Øverst til Høyre:
– Brune tøffler – Spania
– Brune uggs – H&M
– Rosa uggs – H&M
– Hvite fløffy tøffler – H&M

Ikke alle skoene som passer helt enda, noen av hello kitty skoene er for store. Men greit å ha noe som hun kan vokse inn i.

Er du gla i sko?
Har du skosamling til barne ditt?

 

9 thoughts on “Tiny little feet

  1. Det er så mye søtt til jenter. Husker godt når Ingrid var liten, hvordan jeg kunne ta helt av i klesbutikker. Nå når hun er skolejentene vil hun helst velge antrekk selv, og siden hun har to småbrødrene, så blir det vel spiderman og lynet McQueen en god stund fremover her i huset tror jeg!

  2. Hild Frøya: Ja det er helt sant! hehe, så gøy å høre andre som også kan det med å ta helt av i klesbutikker 🙂 Forstår hun ønsker å velge antrekk selv når hun nå har blitt så stor, blir nokk sånn her i huset når min datter også er blitt så stor. Men så kjekt at hun har to småbrødre som du kan kjøpe masse fine gutte ting til og spiderman og lynet McQueen er jo kjempe kult for gutter! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top