New in – Little star

God søndags førmiddag, søte lesere! 
I går ble det ikke dessverre ikke noe blogging ettersom både jeg og min datter ikke var helt i form. Uansett om vi ikke var helt i form så skinte solen på sitt beste og dagen kunne jo ikke være mer herlig enn hva den blir bare solen står opp på himmelen. Vi benyttet dagen i går til å ta en liten kose tur til Kristiansand ettersom vi skulle hente våre to nye familie medlemmer, her på gården. (mer om de to nye herlige familie medlemmene på gården, kommer i eget innlegg. Så følg med!). Da vi allerede var i Kristiansand og koste oss, benyttet jeg annledningen til å kjøpe inn noen småting til rommet av Mina Adeline. Hun har enda sengen på mitt rom, men hun har en egen del av mitt rom som er hennes. Når hun blir større skal hun flytte over og få sitt eget rom. Men nå og litt frem over kommer hun til å fortsette å være på mitt rom. Jeg liker å ha hun rett rundt meg så jeg kan passe på at alt er bra, osv. Er nokk blitt litt for overbeskyttende på den fronten etter jeg opplevede at hun sluttet å puste opp til flere ganger, da hun var litt mindre. Har skrevet om det på bloggen tidligere. 

Innkjøpene til min datter sitt rom (eller hennes del av mitt rom), ble selvfølgelig i rosa! Det er jo ikke til å legge skjul på at jeg elsker rosa, å min lille prinsesse skal jo selvfølgelig også ha rosa på sitt rom så lenge hun ønsker. Om hun ønsker å ha en annen farge når hun blir større og kan si sine meninger, så forandrer vi selvfølgelig på det isåfall da. Nå som jeg kan fikse rommet hennes til sånn som jeg ønsker, benytter jeg annledningen godt til det, og koser meg masse! Synes det er så kjekt å kjøpe inn ting til å punte opp å fikse på rommet hennes. 


 

Innkjøpet i går ble:
– Rosa gulv teppe med hvite prikker (var på utkikk etter rosa gulvteppe med hvite stjerner på, men ble hvite prikker nå ettersom jeg ikke fant med stjerner i går) //Kjøpt på H&M//
– Små rosa oppbevarings kurver med hvite stjerner på //kjøpt på H&M//
– Rosa oppbevarings boks (vet ikke hva jeg skal kalle det, men er den rosa runde boks tingen) //kjøpt på H&M//
– Hvit “fløffy” teppe //kjøpt på H&M//
– Rosa fleece teppe med hvite prikker på //Kjøpt på H&M//
-12 skåler til maten av min datter //kjøpt på IKEA//

 

Ettersom former ikke var helt på topp i går så skal jeg bruke dagen i dag på å fikse til på barnerommet, noe jeg gleder meg veldig til! I går der i mot ble jeg sittedene å pusle med å pakke ned masse klær av min datter, som er for lite til hun nå. Så her i huset gikk lørdags kvelden til å slappe godt av å pakke ned klær. Jeg har valgt å ta vare på klærne til min datter og spare på de, siden jeg er såpass ung og hvet jo ikke om jeg en dag får brukt for de igjen. Ønsker jo at min datter skam få søsken etterhvert. Så derfor har jeg valgt å heller spare på klærne hennes. Om jeg ser senere at jeg ikke får brukt for de igjen så selger jeg de heller eller gir de bort til noen som trenger de. 

Hva synes du om innkjøpet til barnerommet?
Har du valgt og spare på klærne til barne ditt?
Hvordan tilbringte du lørdags kvelden i går?

 

6 thoughts on “New in – Little star

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top