#2 Spørsmåls runde

Heisann alle søte lesere! 
Jeg håper dere har hatt en fantastisk helg! 🙂 Jeg og min herlige datter, har hatt en helt fantastisk helg. Vi har hatt et utrolig kjekt besøk av min pappa, Mina Adeline sin moffar i dag. Mina Adeline var helt i 100 hele tiden å strålte som en sol. 

Jeg tenkte det var på tide å kjøre igang med en ny spørsmåls runde ettersom det nå er en liten stund siden jeg har hatt det. Kanksje det også er noen av dere som er nye lesere og har noen spørsmål. Uansett, fyr løs alle sammen med deres spørsmål! 🙂 Jeg lar denne spørsmåls runden ligge ute til det blir litt spørsmål ifra dere, så svarer jeg på det i eget blogg innlegg. Da er det vell ikke så mye mer å si enn, fyr løs med spørsmål alle sammen 🙂 OPS! spørsmål ang barnefaren kommer jeg ikke til å svare på. 

 

6 thoughts on “#2 Spørsmåls runde

  1. – Hva synes du egentlig om mammabloggere? Det å legge ut bilder og alt om sin unge.. Tenk når de blir større.. Jeg har lagt ut et av datteren min, så jeg dømmer ingen, men jeg føler jeg ikke har lov.. Kommer til å slutte å legge ut når hun har sine egne meninger. Det har jo også mye å si hva jeg legger ut.. 🙂
    – Din favorittmat?
    – Hvor lenge har du blogget?
    – Favoritt bloggere?
    – Favorittserie?

  2. Hei 🙂 veldig fin blogg
    -hva synest du om min blogg
    -hvor mange barn vil du ha
    -hvor gammel var i da du fikk din første kjæreste
    – pizza eller taco
    -eple eller appelsin juice
    -leilighet eller hus
    -hvor lenge skal du blogge
    -om du får mange hatere skal du starte ny blogg da ??
    -når startet du å blogge ??
    -gutt eller jente
    Det var mine spørsmål 🙂 gå jerne inn på min blogg 🙂 blir glad for en kommentar 🙂 cheerismylife.blogg.no

  3. 5 fremtidsmål?
    Om du kunne løst et av verdens problemer, hva hadde du gjort da?
    Jeg har også spørsmålsrunde gående, håper du kommer innom å legger igjen et eller to spørsmål <3 Ha en fin søndag videre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top