Vinneren er kåret!

Først vil jeg takke dere alle som deltok i konkurransen som jeg nå har hatt i sammarbeid med Jollyroom.no på bloggen min! 🙂 Utrolig kjekt at så mange deltok. Som jeg har skrevet på facebook siden til bloggen min, så beklager jeg så mye for at det har dratt litt ut med å kåre vinneren av konkurransen. Det har seg sånn at min datter har hatt utrolig store plager med tennene som er på vei, og har vert veldig urolig å derfor ble det sent før hun fant søvnen. Nå håper jeg for hennes del at hun klarer og sove igjennom natten, så hun får seg en god natt søvn. Noe hun virkelig trenger etter en dag med lite søvn og mye smerter pga tennene. Men tilbake til poenget med dette innlegget. Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne kåre flere enn 1 vinner, men nå er det nå sånn at det er 1 vinner på denne konkurransen. Jeg trodde ikke det skulle bli så vanskelig å kåre enn vinner og flere av grunnene som kom inn av dere fantastiske lesere gikk virkelig rett i hjerte på meg. Ettersom det ble så utrolig vanskelig for meg å klare å plukke ut en tilfeldig vinner så valgte jeg å bruke random.org til å plukke ut vinneren. Dette syntes jeg ble mer greit å gjøre så det ble en rettferdig måte å kåre vinneren på, alle hadde like stor sjangse til å vinne og det var ikke noen som hadde større sjangse enn andre. Så vinneren på denne konkurransen som får et gavekort ifra jollyroom.no på 300 kr er:
 

MalinogLucas!
http://malinoglucas.blogg.no/ 
// Vinneren er kontaktet på mail //  

Gratulerer så mye! 🙂 

Men til dere andre, tusen takk for at dere deltok! det blir ikke den siste konkurransen jeg har på bloggen, så følg med frem igjennom. 
Håper dere alle har hatt en flott helg så langt og får en fin helg videre.

Husk også at jollyroom.no har supre tilbuder og et stort og ikke minst flott utvalg på nettsiden, så det er vert og ta en tur innom. Det er noe for en hver smak og stil, så det er noe for oss alle der. Virkelig en super nettbutikk, etter mine meninger! Vil også nevne at de nå får inn en ny type vogn. Det vil bare være 6 vogner tilgjengelig, så om en ønsker seg en ny fantastisk nydelig vogn så gjelder det å være raskt ute. De kan forhåndsbestilles allerede, ettersom de kommer inn i neste uke og det da blir 6 vogner tilgjengelig. vognen heter: Silver Cross Elegance Special Edition Vitage Rose. Klikk dere inn –>HER! for å se den nydelige vognen! 

 

One thought on “Vinneren er kåret!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top