Hvordan få flere blogglesere

Alle bloggere sitt ønske er som oftes å få flere lesere og komme seg opp å frem med bloggen sin. Derfor tenkte jeg at jeg kunne dele noen utrolig greie sider til dere som dere kan ta i bruk om dere ønsker flere lesere. Det er jo utrolig greit å bruke facebook til å dele blogg innleggene sine på, der andre bloggere også er samlet. Der enn kan kommer over nye bloggere og finne nye blogger som enn ønsker og lese, men samtidig så får enn mulighet til å få enda flere lesere selv. Jeg har samlet sammen noen grupper som dere finner nedenfor, så dere kan bli eventuelt bli medlem i.

Blogg Glede   
Bloggvenner 
Blogg Norge  
Få flere blogglesere! 
Bloggere – del din blogg, få flere lesere!
BLOGGERE
DEL DIN BLOGG

Sider for mammabloggere:
Gode mammabloggere 
Mammablogger
Norges beste mammabloggere

Jeg start selv facebook siden Blogg glede nylig, så vi bloggere kan samle oss å bli mange. Der vi kan få flere lesere og dele bloggene våres. Det er jo utrolig kjekt å oppdage nye blogger! Jeg håper noen av sidene kan være greie for dere som vil benytte dere av facebook sider som kan gi dere flere lesere. Det er utrolig mange sider på facebook, så nå har jeg bare linket til noen. Si ifra om dere ønsker jeg skal linke til flere sider eller send ved link i kommentar feltet vis dere har noen sånne sider på facebook, dere ønsker å dele med andre. 

Håper dere alle får en flott dag og helg.

_________________________________________________

Minner om konkurransen som pågår på bloggen min.
Dere finner konkurransen –> HER!
_________________________________________________

 

5 thoughts on “Hvordan få flere blogglesere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top