DIY – Varme kanin tøffler

Den siste tiden har jeg fått helt sy dilla. Jeg elsker å sy og ikke minst jeg elsker gjenbruk! Det å kunne utvikle noe gammelt til noe nytt er så utrolig kjekt. Det å forvandle noe som f.eks var sengetøy, gardin, tepper, osv til noe helt annet, er så utrolig kjekt. Bedre sakt, jeg liker å utfordre meg selv med å kunne lage ting på en billig og grei måte. Jeg er somsakt veldig ny innen det å sy, men dagene går mye i det når min datter sover. Det får meg til å slappe av samtidig så jeg får bruke hode og være i en annen aktivitet. Her har jeg laget en bilde versjon av DIY til dere. Håper den faller i smak. Når dere syr så ser dere litt lettere hva som er hva og hvordan tøffelen former seg. Selv har jeg 2 x dobbel fleece såle i tøfflene og jeg har desverre ingen mål på de men har klippet ut ifra sko som passer til min datter og klippet det lit større enn skoen som jeg målte med siden jeg også skal ha kant til å kunne sy på uten at de skulle bli for små. Om noen ønsker jeg skal lage til mål/mal så er det bare til å si ifra i kommentar feltet så skal jeg prøve å fikse det. Her er bilde DIY en på de herlige kanin tøfflene.

Tøfflene er laget av gjenbruk material, alså teppe. Det er billig og en veldig grei måte å gjøre det på. De er lette å lage men litt smått og jobbe med, men når enn finner teknikken med det så er det bare kjekt! 🙂 OPS! Som dere kan se på bildet så er den fleece tøffelen som er inni tøffelen, har en liten åpning på lang siden (bak på skoen). Det er der dere kvrenger hele tøffelen. Uansett om hullet er lite så går det helt fint å krenge det over på “rett” siden. 

Om dere lurer på noe ang hvordan enn lager tøfflene, så spørr gjerne i kommentar feltet eller send meg en privat melding på facebook ( xtinemichelle.blogg.no eller kreativ maxm – lik gjerne sidene også når du er innom ).

Ha en flott kveld videre 🙂


 

2 thoughts on “DIY – Varme kanin tøffler

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top