LR informasjon/reklame – Love is in the air!

Jeg har nylig begynt og selge LR Healt & Beauty Systems sine produkter. Jeg ble sjokert over det store utvalget og ikke minst de spennende produktene som de har. Jeg tenkte derfor at jeg ønsket å dele dette med dere og la dere få oppdage LR sine fantastiske produkter. Noen av produktene de har er bl.a dyre produkter, hud produkter, parfymer, smine produkter, hår produkter, barne produkter, aloe vera produkter, smykker, OSV. Grunnen for at jeg begynte med dette er at jeg ble fasinert av produktene som de har og syntes dette var utrolig interessant og jeg ønsket å få muligheten til å presentere dette for andre i håp om at produktene kan hjelpe andre og ikke minst også for at andre kan få oppdage disse fantastiske produktene. Jeg ble veldig overrasket da jeg så at enn trenger ikke å stå i overflod med penger for å kunne benytte seg av noen utrolig gode produkter. Det er overkommelige priser så alle kan ha muligheten til å benytte seg av produktene som de har. Selv som alene mor synes jeg det er veldig godt å finne noen produkter som er bra og ikke minst har overkommelige priser som enn har mulighet til å ta seg råd til ettersom det er ekstra utgifter i hverdagen med et barn. Jeg ble også veldig interisert når jeg så det var barne produkter og dyreprodukter (og selvfølgelig de andre produktene som de har), fordi jeg ønsker alltid å kunne bruke gode produkter på datteren min. Er veldig opptatt av at det skal være gode og orntlige produkter som jeg bruker på huden til min datter. Jeg kommer til å legge ut noen innlegg av og til frem igjennom der jeg skriver litt om noen av produktene og tilbudene som er av å til. Dere kan også klikke dere inn på linken –>HER! og like facebook sidne som jeg har ang LR produktene der jeg oppdaterer mye. Der finner dere kataloger og tilbuder osv. Om noen også er interisert i å begynne å selge LR sine produkter selv så kan dere ta kontakt med meg så kan jeg hjelpe dere. Det er utrolig spennende og det er noe jeg virkelig trives med allerede uansett om jeg nylig har begynt med dette selv. Jeg er ikke ute etter at det skal være noe salgs innlegg men en informasjon om produktene for de som er interiserte i dette. Selvfølgelig om noen er interisert i å kjøpe noen av de fantastiske produktene som LR har så kan dere kontakte meg på mail ([email protected] , ja jeg hvet det er den mest geniale mail adr ever..haha) eller facebook siden som jeg linket til ovenfor. Jeg kommer ikke til å bruke bloggen til bestillinger, det ønsker jeg isåfall skal bli tatt på mail eller PM på facebook. Men nokk om det. 

Nå som valentines day nermer seg med stormskritt har LR en flott katalog med noen fantastiske produkter som er relatert til valentines day, som kan gjøre valentines til en romantisk dag. For hvem er ikke romantisk på denne dagen (for de som er veldig glad i å feire valentines day). I denne katalogen er det produkter til både kvinner og menn, så ingen er blitt glemt her 😉 For de som ønsker å ta en titt på denne katalogen så finner dere den ved å trykke –>HER!

Jeg håper dere alle har hatt en kjempe fin dag og får en flott kveld videre. 

Har du prøvd LR Healt & Beauty Systems sine produkter?
Liker du valentines dag eller er det ikke noe du henger deg opp i?


 

One thought on “LR informasjon/reklame – Love is in the air!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top