Sneakpeak – Home is where the love is

Go kveld søte lesere! 
For noen få dager siden la jeg ut et bilde på facebook siden til bloggen min, der jeg ba dere lesere like bildet om dere ønsket et innlegg på bloggen min med sneakpeak av huset våres. Ettersom noen av dere tok dere tid til å like det bilde tenkte jeg at jeg nå kunne legge ut noen bilder av hvordan det ser ut i huset våres. Så her er en liten sneakpeak.





–> Her på det siste to bildene er det en liten sneakpeak på stuebordet. Det er et stuebord som er puntet med store minner! 🙂

Om dere ønsker flere sneakpeak av hvordan det ser ut i huset våres så kan dere like dette innlegget nede på den blå liker knappen eller like dette innlegget på facebook siden til bloggen min sin facebook side. 

Jeg håper dere likte den lille sneakpeaken dere nå fikk av hvordan det ser ut i huset våres! Nå i er helgen over å vi har hatt en koselig helg hjemme. Det har blitt lite blogging i dag og skjennerelt i helgen, men når jeg har prøvd å sette meg ned å blogge når prinsessa mi sover så har hun våknet. typisk? ja.. Så da har det bare vert å legge ifra seg pc en å bruke tiden min på min datter. Hele oppmerksomheten min går 100% over på hun med en gang hun våkner, så da går tiden raskt og plutselig er det kveld. Hun har sovet mye men lite om gangen nå i helgen. men føler søvnen faktisk kommer seg nå for hun. Jeg har også brukt litt av tiden nå i helgen på å gjøre det klart til hun begynner å krype ettersom hun har begynt å åle seg fremover. Tiden går jo så raskt at jeg fant ut det var like så greit å begynne nå å gjøre det klart i huset til hun plutselig kryper rundt. Hun har også begynt å utforske enda mer rundt nå og begynner å ville reise seg ved hjelp av ting i huset. men kan skrive mer om utviklingen hennes i eget innlegg på bloggen. Nå når jeg skriver føler jeg at det høres ut som vi nesten ikke har gjort noe i helgen, men det har vi. Er bare tiden flyr avgårde nå når jeg har blitt mamma å tiden går 100% hele tiden til min datter. jeg er virkelig mamma 24/7 for å si det lett, så de som kjenner til det hvet hva jeg snakker om at tiden flyr når enn har et barn. Vi har også fått vert ute og kost oss i helgen. Det var fantastisk å endelig få ha med Adeline ut igjen! Endelig roet været seg og vinden var ikke så kraftig lengre. Så det var fantastisk. Både jeg og Adeline storkoste oss. Ikke nokk med det, men snøen har endelig begynt å klappe litt mer i sammen. Så nå går det ann å se litt ut av vinduet. Fantastisk! Nå har min datter lagt seg for natten for en liten stund siden så tror bare jeg også får komme meg i seng å få litt søvn før en ny dag står for tur. Det er ikke bare en vanlig dag men det er nemlig min mamma (Adeline) sin bursdag 🙂 så den skal vi feire og kose oss masse! 🙂 

Håper dere alle har hatt en strålende helg!

 

10 thoughts on “Sneakpeak – Home is where the love is

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top