Mammablogger på Mosfjellheia til avisen

God søndags formiddag kjære lesere. 
Som jeg har nevnt tiligere var jeg i intervju med lokal avisen her for birkeland, alså birkenes avisen. Der bloggen min skulle komme i avisen. Dette var og er enda for meg utrolig spennende. Det er første gang bloggen min har kommet i avisen å for meg var og er det stort. Dette året har startet utrolig bra for meg og min datter, så jeg gleder meg til utviklingen av dette gode året. Jeg vet dette blir et bra år og allerede er et bra år. I sist uke kom bloggen min i avisen å ettersom vi da sadd værfast kom avisen til postkassen våres, så jeg fikk den hjem å kunne se. Det var utrolig kjekt å se bloggen min bli skrevet om i avisen å for meg et stort øyeblikk. Jeg har tatt bilde av det så dere kan få se så det legger jeg inn nede på innlegget. Jeg har ikke fått skrevet om det tidligere, grunnen for det kommer i et eget innlegg så fort jeg er ferdig og skrive det. Ja noen innlegg krever litt mer å skrive og er litt mer “arbeid” å skrive enn andre. Det blir sånn når noen innlegg går litt jupere i meg selv enn andre innlegg som er “lettere” og skrive. Skrivet om bloggen min som kom i avisen ligger ikke ute på nette, så om noen ønsker jeg skal skrive et eget innlegg på bloggen med hva som ble skrevet i avisen så sier dere bare ifra. 

Nå er det på tide å gjøre litt husarbeid å være litt “husmor” i mens min lille prinsesse sover. 

 
Det første bilde er bilde av fermsiden på avisen der jeg å min datter var avbildet ang bloggen min. Det andre bilde er bildet av avisen der intervjuet står. Bildene som dere nokk kjenner igjen er av meg å min herlige datter som sitter i “blogg” stolen min. Det andre bilde nedenfor i intervjuet er bilde av plassen vi bor på og hestene våres. På bilde ser dere bare litt av huset, men huset er mye større og vi har stall og ride bane også, men ikke så lett å få alt med på et bilde, når det er så stort område ute 🙂

Håper dere alle har hatt en strålende fin helg, og får en flott søndag. 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top