Supert tilbud, Superdeals!

Jeg har den gleden av å innformere dere alle flotte lesere om at NÅ i helgen har jollyroom 100 Superdeals! Superdeals er 100 utvalgte produkter til en super god pris. Dette tilbudet varer kun frem til Mandag (03.02.14) kl. 16.00! Så her gjelder det å være raskt ut for å få benyttet seg av dette gode tilbudet. De har et flott utvalg med mange fantastiske produkter! Selv har jeg selvfølgelig sett meg ut noen ting jeg virkelig likte å tenkte derfor jeg kunne vise dere 3 av mine favuritter.


Dette er noe av det som blir brukt mye nå for tiden ettersom min datter har funnet ut at vann er utrolig godt. Grunnen til at jeg elsker disse flaskene er fordi de har en luftventil som eliminerer vakuumet i flasken og de begrenser også risikoen for at barn skal få mageknip og mellomørebetennelse. Det er de flaskene som fungerer bra for min datter ettersom hun får luft i magen og mageknip av andre flasker. 

Dr Brown Wideneck 3-pack flaske (240 ml) finner dere –> HER!


Dette er noe jeg virkelig føler behov for nå som vinteren har kommet for fult her. Dette synes jeg er en flott vognpose som virker veldig varm og god ettersom den har lammeskinn inni. Den kan åpnes helt sånn at den også kan brukse til sitteunderlag. Det er antisklimaterial på baksiden å åpning for fempunktssele sånn at den passer til de fleste barnevognene, som jeg synes er veldig bra ettersom jeg har to forskellige vogner som jeg bruker. Det er noe jeg føler et stort behov for nå som vinteren har kommet, så dette er virkelig en stor favuritt som de har hos Jollyroom nå på Superdeals for bare 995 kr (koster vanlig 1 795 kr)

Boss Vognpose Lammeskinn Champagne finner dere –> HER!


Denne fantastisk nydelige rosa lenestolen er jo en drøm å kunne ha på barnerommet til prinsessa mi. Synes det er kjempe fin og jeg elsker rosa fargen på denne stolen. 

Jabadabado Lenestol finner dere –> HER! 

Så klikk dere inn på jollyroom sin nettside som dere finner –> HER! og benytt dere av jollyroom sin superdeals nå.
Minner dere igjen på at her gjelder det å være raskt ute ettersom dette tilbudet kun varer ferm til Mandag (03.02.14) kl. 16.00!

//Dette innlegget er i sammarbeid med Jollyroom//

 

2 thoughts on “Supert tilbud, Superdeals!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top