New in – homemade style

I dag har det vert en koselig og avslappende dag. Jeg tok meg den friheten til å kose meg litt med å sette meg forann symaskinen å prøve å være litt kreativ å lage noe til mi herlige datter. Jeg ente opp med at jeg ville lage en bokse til Adeline og en bokse til meg. Disse boksene har jeg tenkt skal være like. Er så koselig å ha like kosebokser som jeg har laget selv. Så jeg gjor det på en billig og grei måte og kjøpte fleece pledd og klippet det til. Jeg brukte ikke noe mønster denne gangen heller ettersom jeg ikke er så glad i mønster fordi jeg er dritt lei da når jeg er langt ifrå halveis. Da jeg hadde klippet opp det jeg trengte for å lage bukse til Adeline begynte jeg å sy. Dette gikk utrolig raskt å plutselig var den ferdig. Jeg brukte en bred buksestrikk oppe på boksen (rundt magen) og en smal nede med bena. Deretter laget jeg til en sløyfe og sydde på, så det skulle bli litt pynt på buksen. hele boksen er i fleece og er bare helt deilig, virkelig en kosebokse. Da jeg viste den til Adeline, smilte hun med en gang. Hun ble super glad. Det var utrolig kjekt å se hvor glad hun ble å hun begynte og snakke med en gang. Da jeg tok på hun buksen stoppet ikke smile opp eller praten. Hun var helt i hundre. Når hun fikk på buksen begynte bena å gå med en gang å hun testet den godt ut å var virkelig fornøyd. Det er så kjekt å sy klær og ting til hun for hun blir så glad. uansett om hun er liten så om det er bevist eller ubevist så føles det som hun viser glede. Det er uansett utrolig kjekt å se. 

Jeg legge ved et bilde som dere kan få se den herlige koseboksen som jeg har laget til Adeline i dag å nå skal jeg igang med å sy en lik til meg selv. Blir spennende å sy bukse til meg selv også. Er første gang jeg gjør det.

OPS!
Buksen kan se ut som den er stram og litt trang oppe med bleien hennes, men det er bare fordi hun har seget litt ned mens jeg skulle ta bilde. Den er egentlig ikke trang eller stram å den er lang og god egentlig i bena. Så bilde “lyver” litt for å si det sånn. 

Hva synes du om fleece buksen?
Har du sydd bukse selv før? 
Liker du hjemmelagede ting og klær?

Håper dere alle har hatt en strålende helg og at den nye uken som starter imorgen blir kjempe fin for dere alle.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top