Bilde dryss – Too much snow

Go kveld flotte lesere! 
Som flere av dere har lest er vi værfaste og ting det har ikke forandret seg noe. Jeg har snakket om at det er så utrolig mye snø her osv, så nå tenkte jeg det var på tide å vise dere dette. Selv har jeg aldri opplevd før å ha så mye snø. Jeg vil påstå å si at dette er ekstremt men dere for bedømme selv. Her er uansett litt bilder av hvordan det ser ut med snøen her som vi bor. 

  
  
  
  
   

Dette er noen bilder av her vi bor, med hvor mye snø det er. Så nå ser dere, det er utrolig mye snø her.

Har dere mye snø?


 

3 thoughts on “Bilde dryss – Too much snow

  1. Det var en del snø ja, men jeg synes det er kosleig at det endelig har kommet litt 🙂 Litt over en måned for sent, men det får bare gå!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top