Hvem er du?

Go kveld fantastiske lesere! 
I dag har vi hatt en koselig inne dag, ettersom det ekstreme snøværet ikke enda har roet seg. Det holt opp å snø ut på ettermiddagen og kvelden men det var enda ikke noe utevær siden vinden enda hadde det veldig morsomt ute. Jeg er så heldig og fikk besøk av en av mine beste venner på fredag. Noe som er utrolig kjekt! Vi alle storkoser oss uansett om det er inne dager. Så håper været er på god siden i morgen så vi alle kan gå ut å kose oss litt. Jeg tror ikke det bare er jeg som synes det hadde vert super kjekt, men tror Adeline også hadde blitt utrolig glad for å komme oss ut litt igjen. Jeg har ikke følt at været har vert på sitt beste til å kunne ta hun ut nå i helgen siden det har blåst så utrolig mye og ikke minst fallt ned uten stopp med snø. Dette også siden hun enda hoster, så ønsker jeg ikke å risikere at hun blir verre. Så krysser fingrene for at vi alle kan gå ut i morgen å kose oss litt i snøen 🙂 Hvordan har deres dag vert?

Men det jeg egnetlig ønsket med dette innlegget er å få vite litt mer om hvem dere lesere er, ettersom lesetallet har gått så bra oppover den siste tiden å bloggen min virkelig har kommet seg opp å frem synes jeg at det nå er på tide å få vite litt om dere . Jeg ønsker å vite litt om hvem som leser min blogg. Derfor har jeg noen spørsmål til dere som jeg håper dere har lust å ta dere tid til å svare på. 

– Gutt eller jente?
– Alder?
– Hvor du kommer ifra?
– Blogger du?
– Er du fast leser eller  bare innom av å til?
– Hva vil du lese/ se på bloggen min?
– Noe dere savner på bloggen min?

Hadde vert veldig koselig om dere hadde hatt lust å ta dere tid til å svar på disse spørsmålene, så jeg kan få vite litt mer om dere 🙂
Håper dere alle har hatt en super dag og helg! 


9 thoughts on “Hvem er du?

  1. – Gutt eller jente? Jente
    – Alder? 19 år
    – Hvor du kommer ifra? Levanger i Nord-trøndelag
    – Blogger du? Ja 🙂 Jeg blogger på bloggen solviw.blogg.no, håper du vil ta en titt 🙂
    – Er du fast leser eller bare innom av å til? Jeg er fast leser 😉
    – Hva vil du lese/ se på bloggen min? Kanskje en video av dagen din fra da den starter og til du legger deg på kvelden? 🙂
    – Noe dere savner på bloggen min? Nei, synes bloggen din er perfekt 😉

  2. Gutt eller jente? Gutt
    Alder? 23
    Hvor kommer du fra? Nærbø
    Blogger du? Nei, gjør ikke det
    Er du fast leser eller bare innomav å til? Leser ganske ofte 🙂
    Hva vil du lese/se på bloggen min? Litt usikker, du klarer å få med det meste 🙂 syns bloggen din er kjempe, slik du holder på 🙂
    Noe dere savner på bloggen min? Som på spørsmålet før 🙂 du er kjempe flink å få med deg det meste, å du er flinktil å skrive slik at man blir revet med å bare må lese alt 🙂

  3. Gutt eller jente? jente!
    – Alder? 15 år
    – Hvor du kommer ifra? Klepp
    – Blogger du? Har en blogg, men bruker den ikke lenger..
    – Er du fast leser eller bare innom av å til? Har begynt å være innom hver dag
    – Hva vil du lese/ se på bloggen min? Hvordan det er å være ung mamma og livet ditt sammen med Adeline:) Synes du har mye om dette, og er kjempe gøy å lese!
    – Noe dere savner på bloggen min? Videoer!

  4. Jeg er jente og har egen blogg. Den er til for å hjelpe og inspirere andre samtidig som jeg skriver en del om det å være ung i dag. Har en liten ironisk vri på noen av innleggene mine. Ta en tur innom hvis du vil!
    Jeg er innom bloggen din når jeg har tid og synes den er bra og interessant! Keep up the good work!

  5. Jente fra nord Norge som bor i Tyrkia. Gift og mamma til en herlig gutt på 2. Titter innom bloggen din noen ganger når jeg har tid til overs, finner den på mammablogg gruppa på facebook 🙂

  6. Gutt eller jente? Jente 🙂
    – Alder? 23år 🙂
    – Hvor du kommer ifra? Vassås, sier deg sikkert ikke stort men ligger i Vestfold og ligger akkurat på grensa til Buskerud/kongsberg 😉
    – Blogger du? Ja det gjør jeg !
    – Er du fast leser eller bare innom av å til? Så og si hver dag uansett om det er nye innlegg eller ikke tilfelle det er noe jeg har gått glipp av 😀
    – Hva vil du lese/ se på bloggen min? Jeg liker igrunn bloggen din akkurat som den er 😀

  7. Gutt eller jente? Jente
    – Alder? 20 år
    – Hvor du kommer ifra? Grimstad
    – Blogger du? ni men er mye på insta 🙂 @karolineeng
    – Er du fast leser eller bare innom av å til? fant nettop bloggen din men har vært innom fast siden ja 🙂
    – Hva vil du lese/ se på bloggen min? om baby utstyr, hjemmelagde ting og tang til baby osv. er nå gravid i uke 33 venter en liten gutt så er interesant å lese fra de med erfaring rundt baby 🙂
    – Noe dere savner på bloggen min? Nei 🙂 også er den veldig fin å se på:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top